הליכוד: רוצים קיזוז? שהאוזר יתחייב שלא יגיע להצבעות

    אבי רבינא No Comments on הליכוד: רוצים קיזוז? שהאוזר יתחייב שלא יגיע להצבעות

    בליכוד מסבירים הערב את הסיבה לביטול הקיזוז מול ח"כ צבי האוזר ומבהירים, בתקווה חדשה ביד אחת מבקשים קיזוז וביד שנייה מביאים את אוזר להצבעות

    צבי האוזר צילום: פלאש 90
    10:34
    28.03.24
    הרב אייל אונגר No Comments on יש דם ביצים שמותר? הרב אייל אונגר בשיעור מפתיע

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בליכוד הסבירו הערב (שני) את ביטול הקיזוז מול ח"כ צבי האוזר שמאושפז בביה"ח שצפו להגיע להצבעה על חוק הדיינים הלילה. "מרכז האופוזיציה, ח"כ יריב לוין, נתן לפני כמה שבועות קיזוז למאיר יצחק הלוי, בעת שישב שבעה, הגם שהאופוזיציה הקודמת לא נהגה כך במקרים דומים. סיעת תקווה חדשה ניצלה את הצעד האנושי של האופוזיציה, פעלה ברמייה, ובאקט חסר תקדים ומביש הביאה את ח"כ הלוי להצביע על אף שהיה מקוזז".

    בליכוד הוסיפו כי "כעת אנשי תקווה חדשה מגדילים לעשות. ביד אחת הם מבקשים קיזוז בטענה שמדובר בח"כ שנמצא בבית חולים, וביד השניה מבהירים שבכל מקרה יביאו אותו לשתי הצבעות על חוק הדיינים וחוק יסוד הממשלה, גם אם יקוזז".

    לכן מבהירים בליכוד, "מדובר בעוד מניפולציה זולה ולא מכובדת. אם חבר הכנסת האוזר זקוק לקיזוז, כפי שטוענת תקווה חדשה, שהוא וסיעתו יודיעו ויתחייבו באופן ברור שח"כ האוזר לא יופיע לאף הצבעה, וייתנו ערבויות שלא יפרו את הקיזוז כפי שעשו בפעם הקודמת. מובן שאם כך יהיה, נהיה נכונים לקזז אותו".



    0 תגובות