ברחבת עיריית אשדוד: בזק"א השיקו אמבולנס וטרקטורון מבצעי למען תושבי הדרום

    ארי טננבוים No Comments on ברחבת עיריית אשדוד: בזק"א השיקו אמבולנס וטרקטורון מבצעי למען תושבי הדרום
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בטקס מרגש שנערך ברחבת עיריית אשדוד הושק אמבולנס חדש לזק"א במרחב לכיש. האמבולנס נתרם ע״י 256 תורמים מישראל ומהעולם למען תושבי הדרום, הוא מצוייד ומאובזר במיטב הציוד וישמש באירועי שגרה ובחירום להצלת חיים, איתור נעדרים וטיפול בחללים במקרי אסון. בנוסף הושק בטקס טרקטורון שטח מבצעי אשר יסייע רבות באיתור נעדרים באיזור החוף.

    בטקס השתתפו ראש עיריית אשדוד ד"ר יחיאל לסרי, רפ"ק דביר ארובס סגן מפקד משטרת אשדוד, מנכ"ל זק"א דובי ויסנשטרן, רפ"ק אורן ממן קש"ק תחנת אשדוד, רס"ב אייל בן שימול רכז מתנדבים בתחנת אשדוד, סגן ומ"מ ראש העיר מר אבי אמסלם, מ"מ ראש העיר עו"ד גבי כנפו, הגאון הגדול הרב מאיר אבוחצירא שליט"א רב קהילת תפארת רפאל באשדוד, מפקד זק"א לכיש אבי דרעי, ראש אג"מ זק"א חיים וינגרטן, קמב"ץ זק"א לכיש יוסי לנדאו, מפקד זק"א קרית מלאכי ידידיה הלוי, משפחות תורמים ומתנדבי זק"א באשדוד.

    ראש עיריית אשדוד ד״ר יחיאל לסרי, אמר: ״זק״א בפעילות שלה מסמלת את אחד הדברים היפים ביותר במדינת ישראל ובחברה הישראלית. אתם עוסקים ופועלים ברגעים הכי קשים בטיפול בחללים במקרי אסון או איתור נעדרים".

    עוד הוסיף ר"ע אשדוד, "אני רוצה להודות אישית לאיש החסד אבי דרעי היקר שמפקד על צוות המתנדבים של זק״א בעיר במסירות עצומה, אדם שכל המהות שלו זה חסד של אמת, זכינו בך. אני מודה לכם בשם תושבי אשדוד על העשייה הברוכה ומאחל לכולנו שנפעיל את האמבולנס החדש כמה שפחות".

    דובי ויסנשטרן מנכ״ל ארגון זק״א הודה לתורמים הנכבדים ואמר: ״זהו רגע מרגש עבורי להשיק את טרקטורון החילוץ יחד עם האמבולנס שנתרם עבור תושבי הדרום ע"י תורמים רבים, כאיש אחד בלב אחד למען הצלת חיים וכבוד המת, אני מודה לכלל התורמים בשם מתנדבי זק״א על התרומה החשובה. אנו מתפללים שהאמבולנס והטרקטורון ישמשו רק לאירועים משמחים ולא לאירועי אסון".

    אבי דרעי מפקד זק״א לכיש אמר: "האמבולנס החדש יהווה תוספת כוח משמעותי לפעילות החשובה של המתנדבים בכל גזרת לכיש, והטרקטורון יסייע באיתור נעדרים באיזורי שטח מורכבים. המתנדבים פועלים במסירות נפש ובעוצמה באירועים קשים מתוך שליחות גדולה. אנשים לא מודעים לקושי ולמצבים הקשים איתם מתמודדים מתנדבי זק"א, אני כל פעם נפעם מחדש מכוחות הנפש העצומים של המתנדבים".

    הגאון הרב מאיר אבוחצירא שליט״א המלווה מקרוב את פעילות יחידת זק"א באשדוד, בירך את המתנדבים על עבודת הקודש ובעיקר את הקידוש השם הגדול שעושים במלאכת הקודש של מתן כבוד למת והצלת חיים. יצוין כי נציגי משפחות התורמים יחד עם נציגי המשטרה וראש העיר התכבדו בגזירת הסרט והשקת האמבולנס וטרקטורון זק"א.



    0 תגובות