גפני לכהנא: "33 שנים אני בכנסת ואין מי שדואג לרבנות הראשית יותר ממני"

    אסתי פלד No Comments on גפני לכהנא: "33 שנים אני בכנסת ואין מי שדואג לרבנות הראשית יותר ממני"

    יו"ר יהדות התורה ח"כ משה גפני בריאיון ל"מהדורה המרכזית" משיב להתקפות של שר הדתות כנגד חברי הכנסת החרדים, על רקע הרפורמה של הרס הכשרות אותה מוביל כהנא יחד עם ליברמן ואמר, "אנטיוכוס היה גוי ולא היה חייב לשמור על היהודים, אבל יהודי כמו מתן כהנא הולך להחריב את היהדות"

    צילום: פלאש90
    7:00
    19.04.24
    חדשות קול חי No Comments on דיווחים זרים: ישראל תקפה שורת מטרות באיראן | מתעדכן

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לאחר המתקפה במליאת הכנסת בהצעת אי אמון "ממשלת הטריפה", יו"ר דגל התורה, ח"כ משה גפני התראיין הערב (שני) ל"מהדורה המרכזית" בהגשת בצלאל קהאן והתייחס לכינוי שנתן לשר הדתות כהנא – 'אנטיוכוס': "המעטתי בערכו של כהנא, כי אנטיוכוס היה גוי ולא היה חייב לשמור על היהודים, אבל יהודי כמו מתן כהנא הולך להחריב את היהדות והוא צריך לקבל כינוי חריף יותר" אמר גפני.

    עוד מח"כ גפני ב"קול חי": "יו"ר הכנסת סירב לאפשר לי לדבר, אז אומר את הדברים כאן בשידור: 33 שנים אני בכנסת, ואין מי שדואג לרבנות הראשית יותר ממני, והשר כהנא מעז לומר שלא אכפת לי מהרבנות?".

    במהלך הדיון במליאה הערב (שני) על הצעת אי אמון "ממשלת הטריפה" של הזסיעות החרדיות, תקף שר הדתות מתן כהנא את חברי הכנסת החרדים ואמר, "אתם הייתם הראשונים לבזות ולהשפיל את מוסד הרבנות, אתם כתבתם ודיברתם על הרבנים שלנו מבלי להוסיף את התואר רב", בתגובה חברי הכנסת החרדים צעקו לעברו 'חצוף'. ח"כ גפני כינה את כהנא: "אנטיוכוס".



    0 תגובות