מובילים גם במיתוג: ברשימת המותגים המובילים בישראל 'כללית' במקום השני

    ארי טננבוים No Comments on מובילים גם במיתוג: ברשימת המותגים המובילים בישראל 'כללית' במקום השני

    מדד 100 המותגים המובילים בישראל של גלובס בחר בכללית למקום השני ברשימת המותגים | בזכות חלקה במבצע החיסונים כגוף הבריאות המוביל בישראל, קפצה כללית מהמקום השנים עשר למקום השני והמכובד

    9:52
    29.03.24
    הרב אהרן לוי No Comments on מלכודת גיוס החרדים \\ פרשת צו עם הרב אהרן לוי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

     

    מדד המותגים המובילים בישראל שיוצא לאור קרוב לעשרים שנה על ידי מערכת החדשות הכלכלית גלובס בשיתוף קבוצת יפעת מדיה וחברת הסקרים הגל החדש, בוחר מידי שנה את רשימת מאה המותגים המובילים.

    לאחר שנה שבה הקורונה כיכבה כמעט בכל תחום, פורסם השבוע המגזין השנתי עם המותגים של שנת 2021. באופן לא מפתיע ענקית הסטרימינג הבינלאומית נטפליקס שמרה על המקום הראשון מהדירוג הקודם, ואת המקום השני כבשה 'כללית', כשהיא מקדימה מותגי ענק כמו מנוע החיפוש החזק בעולם – גוגל, יצרנית הסלולר המובילה בעולם – אפל, ווייז ועוד חברות מפורסמות.

    שנת 2020 היתה ללא ספק שנה שבה מערכות הבריאות זכו לחשיפה מותגית גדולה מאוד. ואכן, בזכות חלקה במבצע החיסונים כגוף הבריאות המוביל בישראל, קפצה כללית מהמקום השנים עשר, למקום השני והמכובד.

    בשאר המקומות בעשיריה הראשונה מופיעים מותגים כמו גוגל, אפל, שטראוס, שופרסל, סמסונג טויוטה, סופר פארם ובנק הפועלים שנועל את העשיריה הראשונה. מותג בריאות נוסף שנכנס לדירוג המותגים בעקבות החשיפה בקורונה, היא חברת פייזר שהחיסון מתוצרתה הפך לחיסון העיקרי נגד הקורונה בישראל. פייזר נכנסה השנה לדירוג בפעם הראשונה והגיעה למקום 95. גם המותג זום, נכנס לראשונה לדירוג, בעקבות השימוש הרב שנעשה בטכנולוגיה זו בתקופת הקורונה.

    כאמור, המדד הנוכחי משקף את השפעות מגמת הקורונה על הצרכנים שהביעו את דעתם על המותגים שעליהם הם הכי סומכים והמותגים המוערכים ביותר בעיניהם. כללית, כגוף הבריאות הגדול עם 4.7 מיליון לקוחות, הובילה את מבצע החיסונים בכלל האוכלוסיה ובציבור החרדי בפרט ועל כן היא התמקמה במיקום כה גבוה בדירוג המותגים.

    גב' רותי אופטובסקי, סמנכ"לית וראש חטיבת שירות וקשרי לקוחות בכללית, בחרה במסגרת הדירוג לשבח את פעילותם של ראשי הערים והשלטון המקומי שעמדו לצד ארגון הבריאות הגדול בישראל בטיפול במגפה: "מגפת הקורונה הדגישה את חשיבותו של השלטון המקומי בניהול משברים, ובמיוחד את תפקידם של ראשי הערים. כארגון הבריאות הגדול במדינה נוכחנו עם פרוץ המגיפה, כי ללא שיתוף הפעולה ההדוק עם העיריות והמועצות המקומיות, ניהול המגיפה – הקטנת מספר הנדבקים והשלמת מבצע החיסונים, בייחוד בקרב האוכלוסיות המבוגרות והחולים המרותקים לביתם – אינו אפשרי. בניגוד לתדמיתם בעבר, בלט במהלך המגיפה במנהיגותו דור חדש של ראשי ערים, חדשים יחסית בתפקידם, מכל המגזרים בחברה הישראלית, שבאופן מעשי ומעורר השראה, לקחו אחריות על תושבי עירם: הקימו חמ"לים שפעלו מסביב לשעון, יצרו שיתופי פעולה בין כל הגורמים שטיפלו במגיפה – קופות החולים, פיקוד העורף, מד"א ונוספים – וסייעו רבות למיגורה".

    הרב אברהם קונסקי מנהל המחלקה החרדית בכללית: "פעילות כללית בציבור החרדי היא המשך של ערכי המצויינות והמקצועיות של כללית. כך פעלנו במגזר לאורך כל השנים וכך פעלה כללית גם בשנת הקורונה. לכן אנו מודים לציבור מכלל המגזרים שנותן את אמונו בקופה המובילה ואנו מצידנו נמשיך להעניק את שירותי הבריאות המקצועיים והאיכותיים המובילים שאנחנו יודעים לספק".

    לדברי הגברת חנה קוריץ מנהלת תקשורת שיווקית למגזר החרדי בכללית: "המוניטין החזק של כללית מוכיח את יעילותו לטובת המטופלים כל פעם מחדש, והשנה אף יותר מתמיד. לאורך כל הקורונה כללית הובילה את ההסברה בכלל הציבור ובפרט בציבור החרדי, כאשר שיא הפעילות היה במבצע החיסונים הרחב וביוזמות לעידוד ההתחסנות בקרב הציבור החרדי. השפה התקשורתית של כללית בקורונה היתה תוצאה של תהליך חשיבה אסטרטגי עמוק שהצליח להנגיש לציבור מושגים חדשים מעולם הרפואה. פעלנו במגוון כלים החל ממגזין ייעודי מרתק עם חומרים מקצועים שהופץ בכל בית בציבור החרדי ועד לפעילות דיגיטל מתוחכמת שהוכיחה את עצמה בחיזוק מותג כללית ובהנעת הציבור החרדי לשיתוף פעולה עם משרד הבריאות בכל הנוגע לטיפול בקורונה"



    0 תגובות