- רדיו קול חי - -

ח"כ אשר בראיון: "להערכתי הממשלה לא תחזיק יותר משנתיים"

צילום: פלאש 90

ח"כ יעקב אשר שוחח עם יצחק נחשוני ב'הפוך על הפוך': "אנחנו פוגשים את הציבור והוא מעריך ומוקיר את המאבק שלנו. צריך לחדד לציבור למה אנחנו באים לישיבות וסוחבים זמן. כשאני הגעתי לכנסת הגעת ישר לאופוזיציה וניהלנו מלחמת חורמה נגד הממשלה ההיא וסדקנו אותם לאט לאט. הגענו למצב שאנשי יש עתיד עשו תורנות לבדוק מתי מי מאיתנו מגיע לוועדה. בסוף הממשלה קרסה".

"זה מה שאנחנו עושים עכשיו", מוסיף אשר. "אנחנו נאבקים בכל הכוח והצלחנו להדביק גם את הליכוד איתנו באווירה הזאת, למרות שהיה קשה להם להתרגל לזה, כמפלגה שנמצאת הרבה שנים בשלטון וחבריה לא רגילים למסדרונות הכנסת. להם יש פחות את מלחמת הקיום מאיתנו, אלא יותר הבעיה היא בכיסא אבל הדבקנו אותם ויחד עם ש"ס אנחנו עושים עבודה נהדרת".

"אני חושב שהממשלה הזו רעה מאוד ואנחנו דואגים להבליט את זה", אמר אשר והעריך "הם יפלו תוך פחות מארבע שנים, חד משמעית הממשלה הזו לא תחזיק מעמד מעבר לשנה שנתיים עם סיכוי גדול שהרבה היותר קודם, לא יודע אבל לומר מתי בדיוק".

"הממשלה הזו מנסה להזיק בכל מה שנוגע לנושאי דת, ברפורמת הכשרות והגיור, ותחבורה בשבת.  בממשלה הזו אנחנו לא יכולים להיות בפנים. עם לא מצליחים לקדם שום נושא אמיתי, אז הם מוצאים את הנחמה שלהם בללכת על הנושאים של היהדות. זה ייזכר על שמם לדורות", תקף אשר.

אשר הבהיר: "אנחנו לא שותפים, לא בצורה גלויה ולא בצורה סמויה אבל אנחנו עושים את המאבקים שלנו. אנחנו יכולים לנהל משא ומתן על גובה הלהבות. תוך כדי עבודת הוועדות אנחנו בונים את האסטרטגיה. אנחנו לא מחרימים את הוועדות באופן קבוע, אנחנו נמצאים שם".

אשר התארח בתוכנית 'הפוך על הפוך', אותה מגיש בימים אלה יצחק נחשוני וענה לשאלות המאזינים במסגרת פינה חדשה בתוכנית, במיוחד לימי בין הזמנים | האזינו