החל מהלילה: תיאסר כניסת מלווים לנתב"ג

    צבי טסלר No Comments on החל מהלילה: תיאסר כניסת מלווים לנתב"ג

    החל מהלילה בחצות לא תותר כניסת מלווים למסופים 1 ו-3 בנתב"ג. תותר החרגה של כניסת מלווים לטיסה במקרה של קטין או אדם הסובל ממוגבלות ונזקק לתמיכה מתמדת

    נתב"ג צילום: פלאש 90
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    על פי החלטת קבינט הקורונה החל מהלילה בחצות לא תותר כניסת מלווים למסופים 1 ו-3 בנמל התעופה בן-גוריון. הכניסה תתאפשר רק למי שיציג כרטיס טיסה תקף לארבע שעות קרובות או מסמך המאפשר ביצוע פעולות הקשורות לטיסה עתידית. תותר החרגה של כניסת מלווים לטיסה במקרה של קטין או אדם הסובל ממוגבלות ונזקק לתמיכה מתמדת.

    מנכ"ל משרד הבריאות, פרופ' נחמן אש אמר הבוקר כי לאזרחים צריכה להיות אחריות אישית ולא יהיה נכון לסגור לחלוטין את נתב"ג: "אני חושב שזה מעד לא מידתי. חופש התנועה של אזרחים לחו"ל חשוב מאוד לאזרחים ולמדינה והיו גם קביעות של בג"ץ בעניין, אני לא חושב שזה ריאלי. צריכה להיות אחריות של אנשים עצמם. יש נסיעות שאינן נחוצות ולא נכון לעשות אותן בעת הזו. אי אפשר לקבל החלטה גורפת כזו, צריכה להיות אחריות אישית". את הדברים אמר אש בראיון לערוץ הכנסת.

    בתוך כך, גורמים בכירים במערכות הבריאות והחינוך ממשיכים בהידברות לגיבוש מתווה מוסכם לפתיחת שנת הלימודים הבאה כשעיקר המחלוקות שנותרו הן על קיצור השהייה בבידוד לתלמידים והחלטה האם יינתנו חיסונים בבתי-הספר.

    דיון שכינס אמש רה"מ בנט בנושא החזרה ללימודים הסתיים ללא תוצאות. גורמים שהשתתפו בדיון אמרו כי רה"מ תומך ברעיון שיעודד ויאפשר מתן חיסונים במוסדות החינוך. בשלב זה שרת החינוך שאשא ביטון מתנגדת.

    מנכ"ל משרד הבריאות הפרופסור אש לא מסר אתמול תאריך מוגדר להתחלת מתן חיסון שלישי לקורונה לכלל האוכלוסייה בישראל. זאת למרות הפרסומים הבוקר לפיהם הועברו לאחרונה למשרד הבריאות מחקרים רבים שקבעו כי החיסון השלישי המכונה בוסטר בטוח. אתמול עלה מספר חולי הקורונה בישראל שמצבם קשה ליותר ממאה בני אדם.

    המידע הפנימי נחשף: "מנה שלישית – בטוחה"



    0 תגובות