כנסת נורבגית: בכחול לבן שוקלים הכנסת ח"כ נוסף

    אתר קול חי No Comments on כנסת נורבגית: בכחול לבן שוקלים הכנסת ח"כ נוסף

    הממשלה לא עוצרת במינויים מבוזבזים: גם בכחול לבן שוקלים בימים אלה למצות את זכותם ולהשתמש גם בחוק הנורבגי – עבור בני גנץ, או עבור סגן שר הביטחון אלון שוסטר

    שר הביטחון בני גנץ צילום: פלאש 90
    13:20
    22.04.24
    אתר קול חי No Comments on "כולנו מסובין": סדר פסח מוזיקלי עם מוישי רוט וחברים • צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הממשלה לא עוצרת במינויים מבוזבזים: אחרי המינויים של אלי אבידר לשר ללא תיק ושל יאיר גולן לסגן שרת הכלכלה, ב'ישראל היום' פורסם כי גם בכחול לבן שוקלים בימים אלה למצות את זכותם ולהשתמש גם בחוק הנורבגי – עבור בני גנץ, או עבור סגן שר הביטחון אלון שוסטר.

    השר יועז הנדל התייחס הבוקר למינויים החדשים בראיון לרשת ב': "זה מינוי פוליטי, כדי שהממשלה הזאת תתקיים צריך לעשות פוליטיקה. יאיר גולן הוא איש ראוי, עשה הרבה למען מדינת ישראל. אני לא גאה במינויים האלה, אבל מבין את המחיר".

    אתמול המשיכו הרשתות החברתיות להציף התבטאויות מביכות של חברי הממשלה הנוכחית נגד הממשלה הקודמת, סביב סוגיית המינויים המיותרים.

    כך, לדוגמה, בפוסט של שר החוץ יאיר לפיד – שכתב נגד סגן השר מיכאל ביטון, שלפני שנה היה שותף לממשלת נתניהו, והיום חבר בממשלת לפיד־בנט – נכתב כי "להיות שר ללא תיק במשרד הביטחון זה להודות שאין לך עבודה, אבל להתפטר מהכנסת כדי לפנות זמן לזה שתוכל להמשיך לא לעשות כלום – זה כבר לגמרי חסר בושה".

    בליכוד שלפו אתמול קטע מקמפיין הבחירות של לפיד, שבו אמר: "המציאו את המוסד המעוות שר בלי תיק. אדם שיש לו נהג, לשכה, תקציב נסיעות לחו"ל. רק דבר אחד אין לו – עבודה".

    וידאו: מפלגת יש עתיד

    צילום: פלאש 90

    גם ליאיר גולן נמצאו קטעים ישנים, שבהם תקף את הממשלה הקודמת על כך שהיא גדולה ומנופחת. לפני כשנה הוא תקף את אורלי לוי – בפוסט שכעת התהפך עליו בחזרה – כשכתב בעקבות מינויה לשרה לקידום קהילתי: "אחרי שהקריבה את עצמה על מנת להציל את השמאל מכליה, אורלי מפגינה שוב אומץ לב, הקרבה אישית ומסירות לאזרח הפשוט".



    0 תגובות