מנכ"ל 'הדסה', פרופ' זאב רוטשטיין סיים את תפקידו בביה"ח

    אתר קול חי No Comments on מנכ"ל 'הדסה', פרופ' זאב רוטשטיין סיים את תפקידו בביה"ח

    בית החולים הדסה הודיע על סיום תפקידו של המנכ"ל הפרופסור זאב רוטשטיין לאחר השימוע שנערך לו לפני כשבועיים בשל חילוקי דעות מהותיים עם ההנהלה הבכירה. הפרופסור יורם וייס מונה למנכ"ל בפועל של בית החולים הדסה עד שוועדת האיתור תבחר במועמד קבוע לתפקיד

    פרופ' זאב רוטשטיין צילום: פלאש 90
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מנכ"ל בית החולים 'הדסה', פרופ' זאב רוטשטיין סיים הבוקר (שני) את תפקידו כמנכ"ל בית החולים. פרופ' יורם וייס מונה למנכ"ל בפועל עד שתוקם ועדת איתור למינוי מנכ"ל קבוע.

    לפני כשלושה שבועות זומן פרופ' רוטשטיין לשימוע לפני פיטורין על ידי דירקטוריון הדסה. בין השאר נטען נגד רוטשטיין כי לא הצליח לחלץ את הדסה מהמשבר הפיננסי ושהתנהל בצורה לעומתית מול הדירקטוריון.

    מנכ"ל הדסה היוצא סיפר בסדרת הכתבות "קריסת מערכות" של ריאד עלי ששודרה בכאן 11 על הקשיים הכלכליים והעומסים שאיתם מתמודד בית החולים. "אני לא יכול לשלם לספקים וחלקם הפסיקו לספק לי תרופות ומתקנים", אמר פרופסור רוטשטיין. "את התרופות האונקולוגיות האחרונות השאלתי מתל השומר. לבית חולים שערי צדק, שנמצא במצב מאוד דומה לשלי, השאלתי תרופות אחרות שהיו לי. יש תרופות שאין לי ואני צריך להסתכל על אנשים בעיניים ואומר: רבותיי אני מצטער, אין לי את הטיפול שאני צריך לתת לכם".



    0 תגובות