בן גביר בסיור בעוטף: "לכסח את החמאס עד היסוד"

    איתי גדסי No Comments on בן גביר בסיור בעוטף: "לכסח את החמאס עד היסוד"

    יו"ר עוצמה יהודית ח"כ איתמר בן גביר בסיור ביישובי העוטף בנגב והתייחס לטענות התושבים למחסור בממדי"ם: "להפציץ את החמאס ובמקביל לדאוג לממ"דים"

    איתמר בן גביר צילום: פלאש 90

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו"ר עוצמה יהודית ח"כ איתמר בן גביר הגיע היום (ראשון) לסיור בעוטף עזה ביישוב צחור הנמצא על קו הגבול, במהלך הסיור ביישוב הביעו התושבים את דאגתם בשל המחסור בממ"דים והסכנה הנשקפת לילדיהם. יש לציין כי מאמצי המיגון התמקדו בעבר רק ביישובים שבמרחק של עד 7 ק"מ מרצועת עזה.

    ח"כ בן גביר ביקר בבתי משפחות תושבים ולאחר מכן בבית אריזה בו נרצחו שני עובדים תאילנדים כתוצאה מנפילת רקטה. ח"כ בן גביר הביע הזדהות עם התושבים וצער על מותם של התיאלנדים והצהיר כי יפעל בכנסת שייקבלו את כל הזכויות למי שנרצח בפעולת טרור של החמאס.

    לדבריבן גביר: "הגעתי היום לישוב צוחר ביקרתי את המשפחות היקרות וילדיהם המתוקים. שמעתי מהם על ההתמודדות הלא פשוטה בהיעדר מרחבים מוגנים לביטחונם וזו החובה שלנו כלפיהם".

    ח"כ בן גביר הבהיר בתקיפות כי "באופן אישי אין לי ספק שהתשובה לירי טילים היא להפציץ ולכסח את החמאס עד היסוד, אבל בכל מקרה זה לא סותר וחייבים לדאוג לממדי"ם לתושבים שאינם אמורים לחיות תחת פחד וסיכון".



    0 תגובות