דובר מחאת הנכים: "מתבייש שהצבעתי לליברמן – מפר את כל ההסכמים"

    אסתי פלד No Comments on דובר מחאת הנכים: "מתבייש שהצבעתי לליברמן – מפר את כל ההסכמים"

    דובר מחאת הנכים נאור לביא בריאיון ל"מהדורה המרכזית" מבהיר כי צפויות עוד הפתעות במחאת הנכים הגדולה כנגד שר האוצר ליברמן והממשלה בכלל. לביא הבהיר כי ליברמן לא מוכן לדבר איתם, "הוא שולח שליחים עם תירוצים של משבר הקורונה". לביא חושף כי הוא הצביע לליברמן בבחירות האחרונות "מתבייש"

    צילום: פלאש 90
    10:34
    28.03.24
    הרב אייל אונגר No Comments on יש דם ביצים שמותר? הרב אייל אונגר בשיעור מפתיע

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    דובר מחאת הנכים נאור לביא בריאיון הערב (ראשון) היישר מהפגנת הנכים ל"מהדורה המרכזית" בהגשת בצלאל קהאן והסביר כי שר אוצר ליברמן לא מוכן לדבר עם הנכים ואומר כי בניגוד לחוק שהעבירה הממשלה הקודמת, הממשלה הנוכחית רוצה לקצץ 600 מיליון ש"ח מתקציב הנכים ובנוסף רוצים להכניס עוד נכים מחולי הקורונה שהם יהיו גם בתקציב שלנו. נאור חשף כי האבסורד הוא שהוא הצביע לליברמן בבחירות האחרונות.

    נאור הסביר את הרקע להפגנה, "תפסת אותי בהפגנה בצפון, ויש לנו מפגינים בכל הארץ, כולל המרכז. היום עוד לא נגמר – תצפו להפתעות. ההפגנה זה על שר האוצר ליברמן שמפר סיכומים בכתב שלנו עם אנשי משרדו, דבר שלפי החוק הוא חייב לקיים". לביא הוסיף, "הלכנו לבג"ץ, שדחה אותנו לכמה חודשים. הם רוצים לקצץ לנו בשש מאות מיליון".

    לביא הבהיר כי למרות המחאות הגדולות, "ליברמן לא מדבר איתנו ישירות, הוא שולח שליחים. הוא מכניס לנו עוד אלפי אנשים בתקציב הקיים, והוא לא מרחיב לנו אותו. השרים צריכים להתבייש, לפני הבחירות הם ידעו להוציא סרטונים שהבטיחו לנו שיעלו את התקציבים. אני מתבייש, הצבעתי לליברמן – ועכשיו הוא לא מוכן לפגוש אותנו".



    0 תגובות