ח"כ מלכיאלי בריאיון: "ראה"מ עם כיפה מפרק את מערכת הכשרות"

    אסתי פלד No Comments on ח"כ מלכיאלי בריאיון: "ראה"מ עם כיפה מפרק את מערכת הכשרות"

    ח"כ מיכאל מלכיאלי בריאיון ל"מהדורה המרכזית" תוקף את חוסר התפקוד של הממשלה ואומר, "ראש הממשלה לא מתפקד הוא לא מסוגל להוביל שום רפורמה", יחד עם זאת מבהיר מלכיאלי כי בנושאי דת הוא מצא את קריב וליברמן שותפים קרובים

    צילום: פלאש90
    13:20
    22.04.24
    אתר קול חי No Comments on "כולנו מסובין": סדר פסח מוזיקלי עם מוישי רוט וחברים • צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ מיכאל מלכיאלי התראיין הערב (ראשון) למהדורה המרכזית בהגשת בצלאל קהאן והתייחס למשבר הקורונה שהולך ומחריף עם אוזלת ידה של הממשלה, "בממשלה הקודמת היו שרים שהאמינו שיש קורונה, ורצו לטפל בה. בפתח הממשלה הזאת יושבים אנרכיסטים. הם גם לא מוכנים לחזור ההם מדברים שאמרו. בנט לא יכול לקדם שום רפורמה, הוא לא מתפקד" אמר מלכיאלי.

    מלכיאלי קרא לראשי מחאת הנכים להחריף את המחאה, "אני קורא לחברי מחאת הנכים שלא להרפות, שר האוצר הבריון רחוק מלהיות חברותי. צריך למצוא את האיזון, אבל קולם צריך להישמע יום יום. את ליברמן זה לא מעניין, הוא מתעסק עם דברים שהוא לא מבין, להעלות מיסים ובענייני דת".

    מלכיאלי תקף את פירוק מערך הכשרות של הרבנות ואמר, "הקואליציה דורסנית, התחשבות לא קיימת אצלם בסל הערכים. השר כהנא פיון במערכת, יש כאן פירוק מערך הכשרות, בהובלת רוה"מ עם כיפה. "אמור לי מי חבריך – ואמור לך מי אתה", כשאתה רואה שליברמן וקריב מברכים, אתה מבין הכול. קריב מוביל את כל המהלך".

    מלכיאלי הוסיף כי הקוטאליציה מסכנת אף את ביטחון המדינה, "לא האמינו לנו, כשדיברנו שתהיה פה תוך חודש וחצי "הפיכה הלכתית". גם בנושאים ביטחוניים, הוא מינה את מרעאנה לחברה בחו"ב. בנט מסוכן ביטחוניות ובריאותית למדינה. הכול בשם הנקמה האישית".

     



    0 תגובות