- רדיו קול חי - -

בריאות מעל הכל

ראש מחוז המרכז במכבי שירותי בריאות, מר דניאל ברמן, קיים סיור התרשמות מהפעילות הייחודית של מכבי בימי "בין הזמנים" במתחם השעשועים שהקימה העירייה לתושבי העיר בני ברק. מאות מילדי העיר נחשפו לתכני בריאות והשתתפו בפעילות שמטרתה להקנות מיומנויות בתחומי הבריאות וההתפתחות.

מכבי שירותי בריאות קיימה פעילות ייחודית לקידום בריאות במתחם השעשועים של עיריית בני ברק. מתחם ה"בילונה" שהוקם על ידי מחלקת התרבות של עיריית בני ברק, מספק חוויה של פנאי בימי "בין הזמנים" למשפחות מהעיר בני ברק ומכבי נרתמה כדי לקדם במקום ערכי בריאות באמצעות פעילויות חווייתיות.

במקום התקיימו פעילויות קידום בריאות לילדים, קבוצות התעמלות לילדים שהעניקו  כלים מקצועיים לפעילות גופנית בריאה לפני החזרה ללימודים, קבוצות הפעלה לילדים מטעם התפתחות הילד של מכבי, הקניית מיומנות אחיזה נכונה של עפרונות כהכנה לשנת הלימודים שבפתח ועוד מגוון רחב של פעילויות וחומרי הסברה לקידום בריאות וקידום מסרים של בריאות המותאמים לקיץ ולקהל : שתיית מים מרובה, מריה על כושר גופני, פעילת גופנית במקום ישיבה ועוד .

בנוסף, מכבי טבעי מקיימת סדנאות ייעודיות, מכבידנט מעמידה דוכן מידע עם עלונים ייעודיים לטובת התושבים, ומקיימת הדרכות בנושא שמירה על בריאות הפה והשיניים, סדנאות כושר על ידי אנשי מקצוע מתחום הפעילות הגופנית ועוד. יצוין כי פעילויות קידום בריאות מתקיימות לאורך כל השנה בשיתוף עם עיריית בבני ברק והעומד בראשה, הרב אברהם רובינשטיין, במטרה להגביר מודעות לשמירה על אורח חיים בריא.

מר דניאל ברמן, שהגיע להתרשם מקרוב מהמתחם המיוחד שהפך לזירת הסברה בריאותית פעילה, נחשף להיקף הפעילות שהתקיימה במקום והודה לגורמים השונים במכבי ובעיריית בני ברק שיזמו את המהלך המקורי לטובת ילדי העיר.

ראש מחוז המרכז במכבי, מר דניאל ברמן: "אנו במכבי רואים חשיבות רבה בפעילויות מסוג זה. הן מציבות את הבריאות באור חווייתי ומהנה, ומעניקות כלים בעלי חשיבות הן להורים והן לילדים . בהזדמנות זו ברצוני להודות לכל העוסקים במלאכה הפועלים כל השנה לקידום הבריאות, על היוזמה הברוכה שקידמה את ערכי הבריאות באופן יצירתי. אנו במכבי נמשיך לעסוק בקידום הבריאות בקרב תושבי העיר כחלק מתפיסת השירות הכוללת".

מנהל מרחב בני ברק במכבי, ר' ברוך שטרן: "מדובר בפעילות ברוכה שמקדמת מכבי לטובת תושבי בני ברק. כחלק מראייה רוחבית המכירה בצורך לקדם בריאות גם מחוץ לשירותים השוטפים אותם מספקת מכבי, אנו מברכים על מהלכים נוספים שמטרתם להוביל הטמעה רחבה יותר של מושגי בריאות ואורח חיים בריא. זו חלק מהמחויבות שלנו ונמשיך לקיים פעילויות דומות גם בעתיד לטובת התושבים".