בנט: "למעלה ממיליון אזרחים שלא התחסנו מסכנים את אזרחי ישראל"

    אבי רבינא No Comments on בנט: "למעלה ממיליון אזרחים שלא התחסנו מסכנים את אזרחי ישראל"

    ראש הממשלה, נפתלי בנט בפתח ישיבת הממשלה: "העובדות המדעיות הן ברורות: מי שמתחסן חולה פחות. מי שמתחסן מדביק פחות. אי התחסנות מסכנת אתכם ומסכנת את האהובים שלכם, במיוחד המבוגרים"

    צילום: פלאש 90

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    צילום וידאו: עומר מירון/ לע"מ, סאונד: בן פרץ/ לע"מ

    ראש הממשלה, נפתלי בנט נשא דברים בפתח ישיבת הממשלה השבועית והתייחס לתחלואה בקורונה: "ביום חמישי כינסנו את קבינט הקורונה וקיבלנו שורה של החלטות במטרה להתגבר על מגיפת הדלתא, תוך שמירה על שגרת החיים והפרנסה בישראל".

    "הדרך הכי קלה הייתה יכולה להיות לחזור למדיניות אקורדיון הסגרים – שסוגרים ופותחים, סוגרים ופותחים. אבל זו לא הדרך הנכונה", אמר בנט. "הפעם אנו מתעקשים לשמור על הפרנסה, על הכלכלה, על החינוך ועל החירות של אזרחי ישראל, דרך עטיית מסכות, דרך שמירה אדוקה על המבוגרים והפגיעים, ודרך התחסנות".

    "נשיא ארצות הברית, ג'ו ביידן, התייחס לאחרונה לתופעת אי ההתחסנות, ואני מצטט: "מיליוני אמריקאים עדיין לא מחוסנים ולא בטוחים. ובגלל זה הקהילות שלהם בסכנה, החברים שלהם בסכנה, והאנשים היקרים להם מכל בסכנה".

    בנט התייחס לכך שיש למעלה ממיליון אזרחים שטרם התחסנו: "דבריי לציבור ביום חמישי עוררו הדים, אבל צריך לומר את האמת: למעלה ממיליון אזרחים שיכולים להתחסן – עוד לא התחסנו, ובכך, הם מעמידים את בריאותם ואת פרנסתם של כלל אזרחי ישראל בסכנה".

    "אני יכול להבין את מי שחשש להתחסן בתחילת הדרך, כשהכל עוד היה חדש ולא עם הרבה ניסיון. אבל עכשיו, כשלמעלה ממיליארד אנשים בעולם כבר התחסנו, ובכל המדינות רואים שזה מאוד יעיל ובטוח, הגיע הזמן לעשות את הצעד הנוסף – לצאת ולהתחסן", אמר ראש הממשלה.

    לדבריו "העובדות המדעיות הן ברורות: מי שמתחסן חולה פחות, מי שמתחסן מדבק פחות. אי ההתחסנות מסכנת אתכם ומסכנת את האהובים שלכם, ובמיוחד את המבוגרים".

    "לכן, אני קורא לכולם, במיוחד לצעירות ולצעירים, לתלמידות ולתלמידים לקראת שנת הלימודים – צאו עכשיו להתחסן. רק ביחד, עם ערבות הדדית וסולידריות – ננצח את המגיפה".

    ראש הממשלה התייחס להפגנות סמוך לביתו: "ראיתי את ההפגנות מחוץ לבית שלי ביום שישי, זה כמובן לגיטימי, אבל ההפגנות לא ינצחו את הדלתא, ההתחסנות כן תנצח".

    "מאוחר יותר היום אנחנו נקיים ישיבה לקראת פתיחת שנת הלימודים. שרת החינוך ושר הבריאות יציגו את התכנית לפתיחת המערכת ב-1 בספטמבר. כאמור, ככל שיותר הורים ידאגו עכשיו, בקיץ, לחסן את ילדיהם, כך פתיחת שנת הלימודים תהיה חלקה יותר וטובה יותר".

    ביחס למשבר האקלים, אמר בנט: "בשבוע שעבר התייחסתי כאן למשבר האקלים העולמי. המשבר חונה גם לפתחנו וציינתי כי גם אנחנו נפעל בנושא. חברים, משבר האקלים הוא אמיתי, ואנחנו פועלים".

    "אנו מאשרים היום בממשלה החלטה תקדימית שתעביר בהדרגה את מדינת ישראל לכלכלה דלת-פחמן, עם הסתכלות ארוכת טווח על עתיד המדינה. היעד שלנו הוא שעד שנת 2050 ישראל תהיה בכלכלת דלת פחמן וכלכלה משגשגת, מה שישמור לנו על ארץ ישראל יפה, וישמור על עתיד ילדינו, נכדנו וניננו".

    "בהובלה של השרה להגנת הסביבה, תמר זנדברג, יחד עם שרי האוצר, החוץ, האנרגיה, התחבורה, הכלכלה והפנים, אנחנו מציבים לעצמנו יעדים ואסטרטגיה לאומית למעבר למשק נקי, יעיל ותחרותי. בכך ישראל מתייצבת בשורה אחת עם שאר המדינות המפותחות בעולם. אני מברך את כל השרים הרלוונטיים על הפעילות הזאת".

    "בכלל, העבודה המשותפת הטובה של השרות והשרים בממשלה הופכת להיות סימן ההיכר של ממשלת האחדות שלנו. אנחנו מוכיחים – אפשר לעבוד יחד. אפשר להדגיש את המכנה המשותף ולקדם אותו. אפשר לפעול מתוך ערבות הדדית. אנחנו נמשיך בכל הכוח לעבוד בשביל אזרחי ישראל, גם השבוע – ביחד", אמר בנט.



    0 תגובות