הליכוד: "תוך חודש וחצי הממשלה מוחקת הישגים חשובים שהבאנו"

    אבי רבינא No Comments on הליכוד: "תוך חודש וחצי הממשלה מוחקת הישגים חשובים שהבאנו"

    מפלגת הליכוד במתקפה על ממשלת בנט: "חודש וחצי בלבד לקח לממשלה הרעה הזאת למחוק הישגים חשובים שהבאנו לאורך שנים ולהעמיד בסכנה את מדינת ישראל ואזרחיה"

    ממשלת בנט לפיד צילום: פלאש 90
    21:42
    28.03.24
    מוטי הלפרין No Comments on ‏דרעי זעם על סמוטריץ', נתניהו הבטיח: "ארגיע אותו"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    במפלגת הליכוד מוציאים הבוקר (ראשון) הודעה, בה הם תוקפים את הממשלה על רקע העלייה בתחלואה בקורונה ומצב היחסים הדיפלומטיים עם מספר מדינות. "חודש וחצי בלבד לקח לממשלה הרעה הזאת למחוק הישגים חשובים שהבאנו לאורך שנים ולהעמיד בסכנה את מדינת ישראל ואזרחיה", כתבו בליכוד.

    "אנחנו הוצאנו את ישראל ראשונה בעולם מהקורונה – והם החזירו את הקורונה לישראל", מאשימים במפלגה. "אנחנו בלמנו את איראן מלהגיע לפצצה גרעינית וחשפנו את ארכיון הגרעין הסודי של איראן – והם הסכימו למדיניות 'אין הפתעות' מול ארה"ב ובכך פגעו בעצמאות הפעולה של ישראל נגד תוכנית הגרעין האיראנית".

    "כעת, לפי דיווחים בתקשורת, הם שברו שיא חדש. לפי הדיווח רוסיה פועלת להגביל את חופש הפעולה של צה״ל בשמי סוריה מול מטרות איראניות באזור", הוסיפו בליכוד.

    זאת, על רקע דיווח לפיו רוסיה סייעה לסוריה לסכל ביום חמישי האחרון תקפיה אווירית ישראלית ליד חומס. קצין רוסי שצוטט בכלי תקשורת זר אמר שמטוסי קרב ישראליים שיגרו משטחה האווירי של לבנון טילים לעבר מטרה בסוריה, אך הטילים הושמדו באמצעות מערכת נשק רוסית. מדובר בפעם הראשונה שרוסיה מאשרת מהלך כזה ואף הבהירה כי הם מסייעים לצבא הסורי במערכות נשק ובהגנה מפני תקיפות של צה"ל.

    בליכוד תוקפים: "אנחנו שמרנו על חופש הפעולה בסוריה בזכות היחסים הקרובים בין נתניהו ופוטין, דבר שהבטיח את ביטחונה של ישראל ותושביה. אם הדיווח נכון, הממשלה הכושלת איבדה עוד נכס אסטרטגי חיוני שישראל נהנתה ממנו בזמן ממשלת נתניהו, ובכך היא חושפת אותנו לסכנה נוספת".

    בתוך כך, המשבר בין הקואליציה לאופוזיציה סביב וועדת הכנסת מחריף. יושבת ראש הקואליציה עידית סילמן שיגרה לפני כניסת השבת מכתב חריף ליו"ר סיעת הליכוד יריב לוין, שבו הציבה אולטימטום לפיו אם האופוזיציה לא תסכים לפשרה ולא תשתף פעולה עם הצעת הקואליציה בדבר הקמת ועדות הכנסת – הן יוקמו גם ללא הסכמה.

    על פי הצעת סילמן ינתנו לאופוזיציה ראשות של ארבע וועדות כאשר נושאי הוועדה וסמכויותיהן יסוכמו בין הקואליציה לאופוזיציה". חבר הכנסת יריב לוין מהליכוד הגדיר את מכתבה של סילמן "חוצפה".

    מחלוקת זו באה בפתיחתו של שבוע חקיקה עמוס שמתכננת האופוזיציה. בין החוקים שצפויים לעלות שוב – הוא חוק הדיינים שנפל לאחר הטעות של יושב ראש הכנסת מיקי לוי. בנוסף הממשלה ממשיכה להתנפח ותאשר היום את מינויו של חבר הכנסת אלי אבידר לשר בלי תיק ואת יאיר גולן לסגן שר במשרד הכלכלה.



    0 תגובות