- רדיו קול חי - -

הרב דרור אריה: "הרפורמות במשרד הדתות – מובילות לפירוק עם ישראל"

צילום: הדס פרוש, פלאש 90

יו"ר מפלגת נעם לשעבר, הרב דרור אריה מתייחס לרפורמת הכשרות של השר כהנא: "הרבנות הראשית קמה עוד לפני קום המדינה כדי לאחד את העם, הקימו אותה וכיהנו בה גדולי ישראל מכל הזרמים ונתנו כשרות אחת ומערך גיור אחד ויצרו חומה מול הרפורמים", אומר הרב אריה.

בשיחה עם בצלאל קאהן במהדורה המרכזית, טוען הרב אריה: "השר כהנא הוא הדתי מחמד של לפיד וליברמן ועושה דברם של הרפורמים. הם מזהים שהרבנות הראשית מהווה חסם לכל הפירוק העולמי שקיים היום, של המשפחה והכשרות והגיור. הם לא נלחמים בדבר אחד ספציפי. הם רוצים לפגוע ביהדות כולה מבפנים. זו רפורמה לא כשרה". לדבריו: "בנט וכהנא עושים את זה כדי לספק את הסחורה לאלו שנתנו להם את השלטון".

עוד הוסיף: "הפרטה תוביל לשחיתות ותוריד את הרמה של הכשרות. זה יפרק את עם ישראל. מה שיקרה זה שלא נוכל להתחתן זה עם זה ולא לשבת זה ליד זה. הדבר הבא זה לפרק את עם ישראל דרך הגיורים. כיום יש בסיס אחד לכולם.  ברגע שמנתקים את זה, מפרקים את עם ישראל. כמו שאי אפשר להקים משרד בריאות נוסף, או צבא נוסף ככה אי אפשר להקים מערך כשרות נוסף".

עוד אמר הרב אריה בראיון ל'קול חי': "אני מזועזע מזה שאנחנו לא ברחובות". הוא הוסיף: "אף פוסק גדול או לתמיד חכם לא נתן אור ירוק לאיוולת הזו שתחלק את העם ותפתח את הדלת לרפורמים ולפירוק הדת במדינת ישראל. עלינו לדאוג לעתיד הילדים שלנו, שיוכלו להתחתן זה עם זה. זאת ממשלת מיעוט רעה שנלחמת בעם ישראל, בתורת ישראל ובארץ ישראל וכל דבר שקדוש ליהדות".

"צריך לצאת למרי אזרחי, לא אלים. כמו הפגנת המיליון בזמנו. עלינו לצאת לרחובות", מסכם הרב דרור אריה.