בעקבות העלייה בתחלואה: קבינט הקורונה אישר את מתווה 'התו הירוק'

    צבי טסלר No Comments on בעקבות העלייה בתחלואה: קבינט הקורונה אישר את מתווה 'התו הירוק'

    בני 12 ומעלה שאינם מחלימים ומחוסנים יהיו חייבים להציג תוצאה שלילית בכניסה לאירועים מעל מאה איש, במקומות סגורים ופתוחים. התקנות יחולו על בתי כנסת ולא על קניונים

    ראש הממשלה, נפתלי בנט בישיבת הממשלה הראשונה צילום: אריה לייב אברמס

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש הממשלה, נפתלי בנט, כינס היום (חמישי), את ועדת השרים לענייני נגיף הקורונה (קבינט הקורונה) בקריה בתל אביב. בנט, פרס את האסטרטגיה הלאומית להתמודדות עם זן הדלתא, המורכבת מחיסונים, מסכות והגנה על אוכלוסיית הפגיעים והקשישים.

    בדיון הובאה בפני הקבינט תכנית פעולה סדורה ומקיפה שתיתן מענה להתפרצות זן הדלתא בישראל, הכוללת את מתווה התו הירוק וכן מתווה לסוגיית הכניסה והיציאה מן הארץ.

    בממשלה מדגישים כי "ועדת השרים התכנסה בתום שבוע של העמקה, למידת הנתונים ושיח עם מומחים בארץ ובעולם, שקיימו ראש הממשלה, שר הבריאות ובכירי מערכת הבריאות".

    על פי המתווה שאושר:

    – אירוע עד 100 משתתפים: ללא שינוי, אין מגבלות.

    – אירועים מעל 100 משתתפים במקום סגור או פתוח: כניסה תתאפשר למחוסנים, מחלימים ובעלי תוצאת בדיקה שלילית שהינם מגיל 12 ומעלה.

    התו הירוק יחול על אירועי תרבות וספורט, חדרי כושר, מסעדות וחדרי אוכל, כנסים, אטרקציות תיירותיות ובתי תפילה. עם זאת, הוא לא יחול על קניונים.

    החל מיום ראשון, 08 באוגוסט 2021, ל' באב תשפ"א, התשלום עבור הבדיקות ללא מחוסנים יהיה על חשבון הנבדק (למעט מנועי חיסון), ויבוצע במתחמי בדיקה ייעודיים שייפרסו ברחבי הארץ.

    אירועי ה"תו השמח" (חתונות, מסיבות) – מחייבים הצגת אישור לכל הגילאים, גם למי שגילו פחות מ-12.

    מתווה התו הירוק יובא לאישור הממשלה ביום ראשון הקרוב וייכנס לתוקף החל מיום ה', 29 ביולי 2021, כ' באב תשפ"א.



    0 תגובות