ביידן הסכים לבקשת בנט: הקונסוליה הפלסטינית בירושלים תפתח לאחר התקציב

    שלמה ריזל No Comments on ביידן הסכים לבקשת בנט: הקונסוליה הפלסטינית בירושלים תפתח לאחר התקציב

    ממשלת בנט לפיד הסכימה לחלוקת ירושלים, בדמות פתיחת הקונסוליה הפלסטינית בלב בירת ישראל. בנט ביקש מביידן כי הקונסוליה תיפתח רק לאחר העברת התקציב והבטחת היציבות הקואליציונית – ביידן הסכים

    נשיא ארה"ב ג'ו ביידן צילום: פלאש 90
    16:24
    28.03.24
    זמן אוויר No Comments on תעלומה: מי פרץ לדף הבית של להיטי אברהם פריד?

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מחלקים את ירושלים אחרי התקציב: נשיא ארה"ב ג'ו ביידן הסכים לבקשת ראה"מ נפתלי בנט לדחות את פתיחת הקונסוליה הפלסטינית בלב בירת ישראל המצריכה את אישור ממשלת ישראל, רק לאחר העברת התקציב שתבטיח את יציבות הממשלה. כך מדווח ברק רביד.

    כזכור, נשיא ארה"ב לשעבר סגר את הקונסוליה האמריקנית המיועדת לפלסטינים בשל אמירתו כי ירושלים היא בירת ישראל והעברת שגרירות ארה"ב אליה. יחד עם זאת ראה"מ לשעבר נתניהו העביר החלטה בממשלה כי כל פתיחה מחדש של הקונסוליה תצטרך את אישור ממשלת ישראל בכדי לחסום אפשרות של פתיחתה מחדש, אך כיום מתברר כי עקרונית ממשלת בנט לפיד מסכימה לכך.

    בימים האחרונים קיים ח"כ ניר ברקת שורת פגישות עם חברי קונגרס וסנאט מהמפלגה הרפובליקנית והדמוקרטית בקונגרס בוושינגטון, ואמר, "הצגתי לידידיי בקונגרס ובסנאט את הסכנות הטמונות במהלך של פתיחת הקונסוליה הפלסטינית בירושלים. לשמחתי, מצאתי בוושינגטון שותפים ובעלי ברית רבים שישמרו על מעמדה של ירושלים כבירת ישראל המאוחדת".

     

     



    0 תגובות