תשעה באב בהידברות: סיכום משדר האבל והתחזקות

    ארי טננבוים No Comments on תשעה באב בהידברות: סיכום משדר האבל והתחזקות

    קרוב לעשרים אלף שיחות של המוני יהודים מכל שדרות העם בארץ ובתפוצות, שביקשו לקבל על עצמם להתחזק בתורה ומצוות – הגיעו במהלך היממה, כאשר המערכת המתקדמת של הידברות,עמדה במשימה בכבוד וריכזה את כל השמות שהתקבלו ויועברו לברכה אצל גדולי ומאורי הדור שליט"א

    שידור הידברות עם הרב זמיר כהן

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    19,647 קבלות לקירוב הגאולה זרמו למוקד החיזוק של הידברות בתשעה באב.

    מתקרבים ומקרבים את הגאולה השלימה: במוצאי שבת חזון, עת התיישבו המוני בית ישראל לקונן על חורבן בית מקדשינו ותפארתנו לפני קרוב לאלפיים שנה, היו מי שעסקו בקדחתנות בקירוב הגאולה השלימה ובהקמת בית המקדש השלישי שיבנה בב"א. אלו הם פעילי הידברות שעמלו מסביב לשעון להצלחת משדר קירוב מיוחד ומרגש, במהלכו התבקשו יהודים מכל רחבי העולם לקבל על עצמם קבלות טובות להתחזקות בשמירת תורה ומצוות, ובכך לקרב את ביאת המשיח ובניין בית מקדשנו.

    התגובה העוצמתית של עם ישראל הפתיעה את כל המעורבים בפרויקט הענק שנמשך לאורך כל שעות הלילה והיום של צום תשעה באב. קרוב לעשרים אלף שיחות של המוני יהודים מכל שדרות העם בארץ ובתפוצות, שביקשו לקבל על עצמם להתחזק בתורה ומצוות הגיעו במהלך היממה, כאשר המערכת המתקדמת של הידברות, המסוגלת לקלוט עד 120 שיחות בדקה וממירה כל שיחה לטקסט כתוב, עמדה במשימה בכבוד וריכזה את כל השמות שהתקבלו ויועברו לברכה אצל גדולי ומאורי הדור שליט"א.

    גם במוצאי צום תשעה באב המשיכו להגיע מאות שיחות נרגשות יהודים טובים, מכל שדרות העם ומכל קצוות הארץ והעולם, שחלקם התקשרו מספר פעמים בכדי לוודא שאכן הצליחו להצטרף למהפכה היהודית ולעשות מעשה טוב לקירוב הגאולה, במיוחד בתקופה קשה זו לעם ישראל, מבית ומבחוץ.

    הקבלות הטובות, שנבעו מלב יהודי טהור ומלא געגועים, תועדו ונרשמו כולן ב'ספר הזכויות' המיוחד של הידברות, עם שמותיהם של רבבות יהודים, שיוזכרו לטובה אצל גדולי ומאורי הדור שליט"א, המעודדים ללא הרף את פעילות הידברות לקרב רחוקים ולהרבות תורה וטהרה בישראל. היקף הקבלות האדיר הביא להתרגשות והתרוממות רוח בקרב פעילי הידברות המסורים, שישבו לאורך כל שעות היממה בחפ"ק המיוחד, וזכו לראות במוחש את פעמי הגאולה כדברי הנביא עמוס: לֹא רָעָב לַלֶּחֶם וְלֹא צָמָא לַמַּיִם כִּי אִם לִשְׁמֹעַ אֵת דִּבְרֵי ה'.

    במסגרת פרויקט תשעה באב בהידברות העבירו בכירי הרבנים ומרצי הקירוב שיעורים והרצאות מיוחדות על משמעות חורבן הבית והגלות המרה בה אנו נמצאים, ועל הדרכים להביא לסיומה ולקרב קץ הישועה. כך הגר"ז כהן שליט"א, ראש ארגון הידברות וראש ישיבת 'אבני נזר', העביר בליל תשעה באב שיעור מיוחד עם הוכחה אמפירית לנבואות אחרית הימים שמתגשמות ולאור ממצאי הארכיאולוגיה. השיעור שבר שיאי צפייה עם קרוב למאה וחמישים אלף משתתפים ! גם הרב יצחק פנגר המחיש את סיפור חורבן הבית השני בהפקה חזותית שטרם נראתה כמוה, ועוד שורה ארוכה של רבנים שהעבירו להמוני בית ישראל שיעורים על תפקידו של כל יהודי בימי גלות והדרכים לזרז את הגאולה השלמה.

    עם סיום הפרויקט המיוחד, שעורר הדים נרחבים והביא לקידוש שם שמים בהיקף חסר תקדים, הודו בהנהלת 'הידברות' לבורא עולם על הסייעתא דשמיא לאורך כל הדרך ובפרט בהיערכות הנרחבת לקראת הפרויקט בצום תשעה באב, במהלכו נוכחו כולם לראות שוב את הרצון והכמיהה האדירה לטעום מנועם זיו התורה ולהתקרב לבורא עולם.

    הרב מרדכי מנדל, ממנהלי 'הידברות', ציין כי: דווקא ביום זה, כאשר עם ישראל מתאחד באבל על חורבן הבית, הלבבות פתוחים והאוזן קשובה יותר לחשוב על "מה אני יכול לתרום לזירוז הגאולה ובניית בית המקדש". לכן החלטנו להמשיך עם פרויקט הקבלות הטובות, זו השנה הרביעית ברציפות, כאשר לפני הכול מדובר בהצהרה ברורה של עשרות אלפי יהודים "אני מאמין באמונה שלימה בביאת המשיח".



    0 תגובות