הרב מיכה הלוי בריאיון: "גופים פרטיים יביאו לפגיעה אנושה בכשרות"

    אסתי פלד No Comments on הרב מיכה הלוי בריאיון: "גופים פרטיים יביאו לפגיעה אנושה בכשרות"

    רב העיר פתח תקווה הרב מיכה הלוי בריאיון ל"מהדורה המרכזית" תוקף בחריפות את הרפורמה שמוביל השר מתן כהנא ואמר, "לא רק שהוא לא מתייעץ עם הרבנים הראשיים, אלא גם הולך לומר ולקבוע להם שהוא קובע בכשרות בגלל הסכם קואליציוני עם ליברמן ומרצ?"

    צילום: פלאש 90
    20:01
    28.03.24
    הקבינט No Comments on דרמה במשבר הגיוס | הקבינט בדיון סוער

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    רבה של פתח תקווה, הרב מיכה הלוי בראיון הערב (רביעי) ל"מהדורה המרכזית" בהגשת בצלאל קהאן תקף בחריפות את הרפורמה שמוביל השר מתן כהנא יחד עם השר ליברמן ואמר, "הפרטת הכשרות תהיה פגיעה בכשרות הבסיסית. רוב עם ישראל הם אוכלי כשרות שלא מחפשים את הכשרות".

    הרב הוסיף כי "ברגע שיכניסו גופים פרטיים, הפגיעה בכשרות הרגילה לעם ישראל תהיה אנושה. רק מערכת אחת על כל תעשיית המזון יכולה לפקח שלא יהיו זיופים" מבהיר הרב את גודל האסון שצפוי לכשרות.

    הרב סיפר על הפגישה עם שר הדתות כהנא ואמר, "שר הדתות הגיע אליי לפגישה כדי לשמוע מדוע אני מתנגד לרפורמות שהוא מציע. בתום השיחה אמר שהוא שומע ומבין, אבל הוא פועל בגלל הסכמים קואליציוניים ובגלל שיש לו רבנים שחולקים עליי" סיפר הרב.

    הרב תקף את השר כהנא, "הדברים שאמר לי שר הדתות חמורים ביותר. לא רק שהוא לא מתייעץ עם הרבנים הראשיים, אלא גם הולך לומר ולקבוע להם שהוא קובע בכשרות בגלל הסכם קואליציוני עם ליברמן ומרצ? שר דתות צריך לתת כלים לרבנים לתת כשרות טובה".



    0 תגובות