למעלה מ-200 כהנים במעמד מרגש של ברכת הכהנים המרכזית בהר נוף

    בנצי לייזרוביץ No Comments on למעלה מ-200 כהנים במעמד מרגש של ברכת הכהנים המרכזית בהר נוף

    מעמד נשגב: למעלה מ- 200 כהנים השתתפו במעמד ברכת הכהנים המרכזית ברחבת ביהכ"נ המרכזי אמרי שפר בשכונת הר נוף בירושלים

    ברכת כהנים. אילוסטרציה צילום: פלאש 90

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    למעלה מ- 200 כהנים השתתפו הבוקר (רביעי) במעמד הנשגב של ברכת הכהנים המרכזית שהתקיימה ברחבת ביהכ"נ המרכזי אמרי שפר בשכונת הר נוף בירושלים.

    המונים מתושבי שכונת הר נוף בירושלים התאספו הבוקר (רביעי) למעמד ברכת כהנים המרכזית שהתקיימה ברחבת ביהכ"נ המרכזי אמרי שפר בשכונה.

    צילום: פלאש 90

    כבר לקראת השעה 8 התאספו רבים ברחובה של עיר לתפילת שחרית כשלקראת שעת ברכת כהנים הגיעו עוד המונים אנשים נשים וטף מתושבי השכונה ומחוצה לה. למעלה מ- 200 כהנים השתתפו במעמד, כשהכהנים עומדים על מרפסת ביהכ"נ והקהל נמצא ברחובה של עיר, ברכת הכהנים הועברה במערכת רמקולים. לציבור חולק התפילה והכוונות של פסוקי ברכת הכהנים. בתום התפילה חילק הרב שטרן לכל כהן שהשתתף, 50 ש"ח, ובנוסף כל משתתף קיבל ערכה מיוחדת של כיבוד וכן ספר מיוחד על עניני ברכת הכהנים.

    צילום: פלאש 90

    הרב שטרן בחלוקת מילגה לכהנים

    את ברכת הכהנים מארגן זו השנה התשיעית איש החסד הר"ר אברהם ישעיהו שטרן לעי"נ אביו איש החסד ומאנשי החסד של ירושלים הר"ר שמואל יצחק שטרן זצ"ל שהיום חל יום פטירתו. הר"ר שמואל יצחק הקפיד מאד על נושא של ברכת כהנים ואף את ילדיו חינך על זה. מאמרים וסגולות רבות נאמרו ונכתבו בשבח ברכת כהנים.

    הר"ר אברהם שטרן אומר לקול חי: "המונים הגיעו לשמוע ולהתברך מפי הכהנים, להסיר את רוע הגזירה והמגיפה. בתום התפילה נאמרו פרקי תהילים ותפילת מי שברך לחולים. הרב שטרן מבקש להודות לרדיו קול חי על הבמה והפרסום על מעמד זה. "בתפילה שהקב"ה יסיר חרון אף מעמו ישראל וישלח רפו"ש לכל חולי עמו ישראל".



    0 תגובות