מועצת הרבנות הראשית על הרפורמה של ליברמן: "הרס הכשרות בישראל"

    איתי גדסי No Comments on מועצת הרבנות הראשית על הרפורמה של ליברמן: "הרס הכשרות בישראל"

    מועצת הרבנות הראשית דחתה בשאט נפש את הרפורמה המסוכנת להרס מערך הכשרות בישראל, שמובילים שר האוצר ליברמן ושר הדתות כהנא, ממועצת הרבנות הראשית נמסר: "הרבנות הראשית וכלל רבני ישראל יעמדו בפרץ ויפעלו לבלימת היוזמה המסוכנת, העם ישראל המקפיד ברובו על כשרות כהלכה מצביע ברגליים ונותן אמון מלא ברבנות הראשית"

    מועצת הרבנות הראשית צילום: פלאש 90
    22:58
    24.04.24
    אבי יעקב No Comments on תקלה חמורה ברשת יש חסד: מוצרים ללא כשרות לפסח

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לאחר פרסום רפורמת הכשרות המסוכנת של ליברמן וכהנא במערך הכשרות בישראל, מועצת הרבנות הראשית לישראל מוסרת בתגובה: "הרבנות הראשית לישראל דוחה מכל וכל את היוזמה המסוכנת של המשרד לשירותי דת להרס הכשרות בישראל, ה׳תכנית׳ שהוצגה היום לשינויים במערך הכשרות משמעותה היא ביטול הכשרות במדינת ישראל".

    מועצת הרבנות מבהירה כי "פתיחת בזאר של גופים בעלי אינטרסים עסקיים שיעניקו כשרות ומתן אפשרות לכל מאכער להעניק כשרות כשהתוצאה היא אחת הרס וחורבן הכשרות".

    ברבנות הראשית רואים ברפורמה, "זוהי חלק ממגמה כללית של מלחמה בשירותי הדת שמטרתה הסופית היא ביטול זהותה היהודית של מדינת ישראל".

    במועצת הרבנות לא יתנו למהלך לעבור, "הרבנות הראשית וכלל רבני ישראל יעמדו בפרץ ויפעלו לבלימת היוזמה המסוכנת, העם ישראל המקפיד ברובו על כשרות כהלכה מצביע ברגליים ונותן אמון מלא ברבנות הראשית, לפיכך יוזמות מסוכנות אלה דינן להתבטל".

     



    0 תגובות