אייכלר: "הקשר בין חד פעמי, מס על בקבוקים גדולים ואומן זה חרדים"

    אסתי פלד No Comments on אייכלר: "הקשר בין חד פעמי, מס על בקבוקים גדולים ואומן זה חרדים"

    ח"כ ישראל אייכלר בריאיון ל"מהדורה המרכזית" תקף את החלטות הממשלה האחרונות שמכוונות כנגד הציבור החרדי והסביר את חלקה של התקשורת בכך, "תמיד כלי התקשורת הביאו ללחץ ציבורי מאסיבי וזה הביא את הציבור לצאת ולפגוע ביהודים"

    צילום: פלאש 90
    14:42
    28.03.24
    צבי טסלר No Comments on פיקוד העורף מחדד הנחיות: כך תיערכו להפסקת חשמל

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ ישראל אייכלר התראיין הערב (שני) ל"מהדורה המרכזית" בהגשת בצלאל קהאן והתייחס לאנטישמיות מבית שהולכת וגוברת בישראל עם ממשלת השינוי והריפוי, "אנטישמיות היא מחלה בפני עצמה ואין חיסון למחלה הזאת. אמרו אז על היהודים שהם לא אוהבים לעבוד והם רוצים שהגויים יפרנסו אותם, ואז אמרו שהיהודים עשירים כי הם גונבים את העולם".

    אייכלר הוסיף, "אח"כ שנאו את היהודים שהם עניים או שהם עשירים באותו טיעון, שנאו אותם שהם גולים ופולשים ושונאים אותם שיש ליהודים מדינה. המחבל עולה לפוצץ אוטובוס לא כי הם פולשים אלה כי הם יהודים וגדולי האנטישמים הם יהודים שיצאו מעיירות יהודים וזה לפיד צריך ללמוד".

    אייכלר עקץ את לפיד ואמר כי "לפיד הרס לכל ההיסטוריונים את מה שבנו והסבירו מהי אנטישמיות, והוא לא קיבל תעודת בגרות או למד בישיבה".

    אייכלר הסביר את הקשר בין ההחלטות של הממשלה לאחרונה, "שר האוצר ביום שיוצאים עשרות אלפי טסים למדינות שאסור לטוס לשם, ובאותו יום הוא לא מדבר על נתב"ג אלה על טיסה שתהיה בעוד חודש וחצי. כואב לי שרק עכשיו אנשים רואים את מה שאמרתי. מה הקשר בין צלחות חד פעמי, בקבוקים גדולים וטיסות לאומן זה הכל קשור למשפחות חרדיות".

     



    0 תגובות