קידוש השם: הארגון החרדי שזכה באות מצטיין הקורונה של משרד הרווחה

    ארי טננבוים No Comments on קידוש השם: הארגון החרדי שזכה באות מצטיין הקורונה של משרד הרווחה

    מתוך עשרות ארגונים ועמותות רווחה נבחר ארגון אהל שרה על התנהלות יצירתית לרווחת החניכים והדיירים במהלך תקופת הקורונה | סמנכ"ל משרד הרווחה: "גם בשיא המצב המורכב ידעתם לדאוג לרווחתם של כל אחד ואחת מהדיירים"

    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    למעלה שנה של התמודדות עם אתגרים מורכבים במערך הדיור של אהל שרה, הסתיימה לאחרונה בהוקרה יוקרתית של משרד הרווחה. מערך הדיור של אהל שרה מפעיל למעלה מ30 דירות ברחבי בני ברק לאנשים עם מוגבלויות קוגנטיביות במגוון גילאים, תוך דאגה לעבודה במהלך שעות היום, פעילויות הווי בשעות הפנאי וליווי מקצועי מסור לאורך כל שעות היממה.

    במהלך הקורונה יזם הארגון צורות שונות של פתרונות למבודדים וחולי קורונה, כולל כניסה של אנשי צוות לבידוד מרצון בשבתות וחגים על מנת שדיירי מערך הדיור יוכלו לשהות במערך הדיור. העובדים המסורים של הארגון אף זכו לברכה מיוחדת משר התורה מרן הגר"ח קנייבסקי שברך את הצוותים של מערך הדיור כבר בחודש הראשון של מגפת הקורונה ואמר כי "לטפל באוכלוסיית 'אהל שרה' היא מצווה גדולה ושלוחי מצווה אינם ניזוקים ואין להם מה לחשוש".

    השבוע במהלך ביקור של בכירים ממשרד הרווחה, התבשרה הנהלת 'אהל שרה' כי היא נבחרה לקבל את מדליית הכבוד של "אות מצטיין קורונה" של משרד הרווחה מתוך עשרות ארגונים ועמותות הפועלים בארץ למען רווחת האדם המיוחד. בנימוקי הפרס נכתב כי הוא מתקבל בזכות פעילות יצירתית וחשיבה מחוץ לקופסה למען החניכים והדיירים בזמן משבר הקורונה.
    משלחת משרד הרווחה כללה סמנכ"ל בכיר במשרד הרווחה וראש מנהל מוגבלויות מר גדעון שלום, מנהלת אגף בכיר דיור במנהל מוגבלויות גב' ליליאן דורון, ממונה מחוזית דיור מוגבלות גב' מיטל פוליט עוזרי ומפקחת דיור מחוז תל אביב גב' מירב אבידן.
    במהלך הפגישה הציגו סמנכ"ל 'אהל שרה' הגב' מלכה וינברג ומנהלת מערך הדיור הגב' מילכי רכניצר, את האתגרים המיוחדים שאיתם מתמודד הארגון בימי שגרה ובפרט בימי קורונה ואת דרכי ההתמודדות היצירתיות הפועלות מתוך מטרה להנעים את חיי הדיירים, לדאוג לרווחתם ולאפשר להם חיים של כבוד ועצמאות במידת האפשר.

    מר גדעון שלום ציין לשבח את פעילות העמותה בדיור, בתעסוקה ובמערך הדיור בפרט, במסירות ובמקצועיות תוך דאגה לרווחת החניכים והדיירים המיוחדים ושמירה על בריאותם הנפשית והפיזית בתוך אתגרי התקופה. לדברי שלום "האות הזה מגיע לכם במיוחד לאור העובדה שבתוך כל המצב המורכב ידעתם לדאוג לרווחתם החיים של כל אחד ואחת מהדיירים ולא הרפתם עד לפתרון המותאם בדיוק למצבו הנפשי והקונטיבי של כל אחד מהם".

    מנהלת 'אהל שרה' גב' מלכה וינברג הודתה לאנשי משרד הרווחה על האות ההצטיינות ואמרה כי "מסירותם של העובדים בימי הקורונה התעלתה על המסירות האינסופית המוכרת שלהם מימי השגרה. ראיתי את אנשי צוות התמיכה והליווי בדירות עושים לילות כימים גם על חשבון ימי חג עם המשפחה. אין ספק כי הרוח של 'אהל שרה' היא זאת שמעודדת את היצירתיות והמסירות שמסייעת לנו למצוא את היכולת בתוכנו לפתור גם את המצבים האישיים המורכבים ביותר"



    0 תגובות