- רדיו קול חי - -

כל מטבח צריך גאון

תנור המיקרוגל שנכנס לישראל בסוף שנות ה-70 ונחשב למוצר מותרות, הפך מאז למוצר צריכה בסיסי כמעט בכל בית. הורים שחוזרים מהעבודה אחרי הילדים, יכולים להיות רגועים שהם מחממים לעצמם ארוחת צהריים במהירות ובקלות, המסת שוקולד לקינוח או אפיית עוגה, הפך לעניין קל ומהיר, וככל שחלפו השנים והמיקרוגלים שודרגו, הגיעו אופציות של הפשרה, בישול ועוד.

המותג המוביל Sauter – מאסטר בבישול ואפייה, אינו מפסיק להתחדש ולשדרג את מוצרי החשמל למטבח. הכירו את תנור המיקרוגל משולב Airfry דגם MWC3000 שישנה את כל מה שידעתם על מיקרוגל. תנור המיקרוגל החדש מגיע עם 5 עוצמות לבחירה, 10 תפריטי בישול אוטומטיים שונים, 9 תפריטי טיגון באוויר חם, 4 מצבי גריל לפי סוגי מזון שונים, תוכניות הפשרה לפי זמן או משקל המזון, 5 מצבי פעולה לבישול איטי, שמירת חום, ייבוש מזון, הכנת יוגורט וחימום.

גם העיצוב שלו חדשני ומתקדם ומייחס חשיבות רבה עד לפרטים הקטנים כמו סגנון פתיחת הדלת כלפי מטה, המעניק גישה קלה לאוכל ומאפשר להוציא כלים כבדים ללא מאמץ. גם העיצוב שלו אלגנטי, מתוחכם וארגונומי. פרט קטן מעניין נוסף הוא צלחת המיקרוגל המסתובבת המציגה טכנולוגיה חדשנית של זיכרון מיקום ומחזירה את הכלי שעל הצלחת למקומו ההתחלתי עם עצירת הפעולה. תכונה זו מאפשרת כמובן להוציא ביתר קלות את הכלים מהמיקרוגל. כל זאת בנוסף למערכת אוורור חדשה המפחיתה באופן יעיל את הרעש ומאפשרת בישול וחימום נעימים בסביבה שקטה, חלון בעל נראות משופרת בשילוב נורות לד פנימיות, מאפשר הצצה נוחה לנעשה בתוך המכשיר ומעכשיו קל מתמיד לבדוק את מצב האוכל מבלי להפסיק את הפעולה באמצע.

נכון שאחד הדברים המפריעים לנו בחימום במיקרוגל, זו העובדה שהאוכל מאבד מהקריספיות שלו? בתנור המיקרוגל משולב Airfry של Sauter, יש פונקציית גריל קריספי, בעזרתה תוכלו ליהנות מקריספיות של האוכל בכל פעם מחדש וללא כל מאמץ.

כל המעלות הטובות במכשיר המתקדם ביותר, תנור מיקרוגל משולב Airfry של Sauter.

תנו למאסטר בבישול ואפיה לעשות עבורכם את העבודה.