שר הביטחון: "מול התחמשותה של איראן – צריך להרחיב את בניין הכוח"

    קובי פינקלר No Comments on שר הביטחון: "מול התחמשותה של איראן – צריך להרחיב את בניין הכוח"

    שר הביטחון בני גנץ התייחס להתפתחויות במזרח התיכון והליכי פיתוח בניין הכוח של צה"ל אל מול האיומים המתפתחים בזירה

    בני גנץ צילום: פלאש 90
    22:46
    23.04.24
    הרב אייל אונגר No Comments on איך נראה את ההצלחה בשגרת החיים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שר הביטחון, בני גנץ, נאם אמש בטקס סיום קורס המכללה לביטחון לאומי, במעמד נשיא המדינה יצחק הרצוג, ראש הממשלה נפתלי בנט והרמטכ"ל רא"ל אביב כוכבי, במחנה דיין, בגלילות.

    בנאומו התייחס גנץ למצב במזרח התיכון ואמר: "ישנם במרחב שסביבנו גם אתגרים מתפתחים וגם הזדמנויות: באתגרים התפוררותה של לבנון, האיומים מסוריה לצד ההתייצבות שבה, נשמח על היחסים המתחזקים עם ירדן ומצרים, על גל הנורמליזציה שתפקידנו לעודד ולחזק אותו, ורצון אצל חלקים הולכים וגדלים בציבור הפלסטיני לחיות לצידנו בשלום".

    גנץ הבהיר כי "כל ההזדמנויות, נשענות גם על ההרתעה שנובעת מעוצמתו של צה"ל ומעוצמתה של מדינת ישראל. כל האיומים דורשים מאיתנו להאיץ ולהגביר את המוכנות שלנו למלא את משימתנו בקיר ברזל של מעשים ולא להסתפק רק במילים".

    שר הביטחון ציין כי בהתמודדות מול איראן, "מול האיום הגדול ביותר, התחמשותה של איראן בנשק גרעיני, אין לנו ברירה, אלא להרחיב את בניין הכוח, להמשיך להישען על המרכיב האנושי, ולהתאים את הכלים והתוכניות שלנו".

    עוד הוסיף, "בניין הכוח של כלל המערכות, והיצירתית בעת הזו, אינו פריביליגיה אלא צורך קיומי אמיתי. אנחנו כדרג מדיני, מחויבים לאפשר למערכת הביטחון- שב"כ, מוסד, משרדי הממשלה השונים וכמובן צה"ל – לשמור על העליונות הביטחונית באזור, עליונות שמאפשרת לנו להתקיים כאן בבטחה ולקדם את השלום".



    0 תגובות