חיזוק הכותל הדרומי: תפילות בהפרדה ושיעורי תורה

    בנצי לייזרוביץ No Comments on חיזוק הכותל הדרומי: תפילות בהפרדה ושיעורי תורה

    פעילי המטה המשותף ל'קדושת הכותל' החלו להגיע מידי יום לרחבת הכותל הדרומי בכדי לקיים במקום תפילות בהפרדה כנוהג המסורת היהודית. בנוסף הרב שלמה אבינר ימסור בחמישי שיעור תורה במקום

    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בימים אלו פועלים אנשי המטה המשותף ל'קדושת הכותל' ומגיעים מידי יום לתפילת מנחה וערבית ברחבת הכותל הדרומית, כאשר נפרסת מחיצה בין הגברים לנשים, כמקובל על פי ההלכה היהודית.

    כחלק מהפעילות לחיזוק האחיזה בכותל מתקיימים מידי ערב שיעורים ברחבה הדרומית. מחר בערב (יום חמישי) צפוי להעביר שיעור הרב שלמה אבינר, ראש ישיבת עטרת כהנים, שמצטרף למעבירי השיעורים בימים האחרונים- הרב משה בן אבו, רב שכונת גילה, והרב מאיר נאמן.

    הפעילים שמגיעים לרחבת הכותל הדרומית מגיעים מתוך ההבנה שהכותל הוא ראש הגשר לשינוי פני המדינה כולה. בכותל טמון המאבק האם מדינת ישראל תישאר מדינה יהודית או שתהפוך להיות מדינת כל אזרחיה.

    במטה הפעילים אומרים כי נוכח חגיגותיהם של הרפורמים ותחושת הניצחון האופפת אותם, כמו גם רצונם להתקדם בתחומים יהודיים אחרים כדוגמת גיור, המועצות הדתיות ועוד, חשוב לפעילים המגיעים למקום לעצור את החגיגות, ולפעול בכותל, במטרה למנוע מהרפורמים להשתלט עליו ועל מוקדים נוספים החשובים ליהדות.

    אורן הניג, יו"ר מרכז ליב'ה מסר: "בזמן שממשלת השמאל שהקים בנט יחד עם לפיד, עבאס ומרעאנה, מוכרת את המדינה לתנועות הרפורמיות, אנו במרכז ליב"ה קוראים לכל מי שהיהדות חשובה לו, להגיע ולחזק את האחיזה בכותל ולשמור על קדושתו".



    0 תגובות