ח"כ ברקת: "ישראל הולכת אחורה – בנט וסער תלויים בעבאס"

    אסתי פלד No Comments on ח"כ ברקת: "ישראל הולכת אחורה – בנט וסער תלויים בעבאס"

    ח"כ ניר ברקת בריאיון ל"מהדורה המרכזית" תוקף את התנהלות הקואליציה שנשארה תלויה בידיו של עבאס, "הם לא יכולים לעשות כלום – הם לוקחים את ישראל אחורה". ברקת תקף את דחיית חוק הפיצויים למשפחות הנספים והנפגעים ב"אסון מירון" והתייחס לכנס שערך בראשותו שעורר הדים בליכוד והתמיכה בנתניהו

    צילום: פלאש 90
    9:52
    29.03.24
    הרב אהרן לוי No Comments on מלכודת גיוס החרדים \\ פרשת צו עם הרב אהרן לוי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ ניר ברקת (הליכוד) התראיין הערב (רביעי) ל"מהדורה המרכזית" בהגשת אבי מימרן  התייחס לניסיון לשיתוף פעולה עם חוק יסוד ההגירה עם חלק מהקואליציה, לדבירו, "הקואליציה תלויה בעבאס, בשילוב אנשי ימין שמונעים משנאת נתניהו. הם לא יכולים לעשות כלום, זה לא מקדם את ישראל. ביקשנו מהקואליציה שתשתף פעולה בחוק יסוד ההגירה, אבל בנט וסער תלויים בעבאס" הבהיר  ברקת.

    ברקת הוסיף ותקף את ההצבעה נגד של הקואליציה בעניין חוק פיצויי משפחות הנספים והנפגעים במירון, "ההצבעה נגד חוק הסיוע לנפגעי אסון מירון – זו בושה!. ישראל מדרדרת, הקואליציה מורכבת משנאה. היא רעה, וצריך להחליף אותה כמה שיותר מהר. גם הציבור כבר מבין את זה".

    על הניסיון של הקואליציה לפלג את הליכוד תוך הזכרת שמו של ברקת בעניין, מבהיר ברקת כי "בנט לא מבין את הדי אן איי שלנו, אנחנו נאמנים למנהיג שנבחר. הכנס שעשיתי היה רק כדי לדבר על חזון, להסתכל 30 שנה קדימה. כאיש מקצוע מצד אחד, וכח"כ מצד שני, אני יודע להציג טוב את דברי הימין".



    0 תגובות