מלכיאלי: "בנט אמר שיטיל וטו על פגיעה בחרדים – אבל גם בזה הוא שיקר"

    מהדורת הבוקר No Comments on מלכיאלי: "בנט אמר שיטיל וטו על פגיעה בחרדים – אבל גם בזה הוא שיקר"

    ח"כ מיכאל מלכיאלי בראיון ל'קול חי' | על גזירת המעונות: "אנחנו מטילים את האחריות על בנט, הוא הקים את הממשלה הזו, הוא ידע למה הוא הולך. הוא שיקר את כולם שאמר שיטיל וטו בנושאים דתיים"

    ח"כ מיכאל מלכיאלי צילום: פלאש 90
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    צילום: פלאש 90

    ח"כ מיכאל מלכיאלי שוחח עם בצלאל קאהן במהדורת הבוקר: "יש לי הרגשה שאם חלילה מספר המאומתים בציבור החרדים יגדל, אנחנו נגלה תופעה מעניינת – שהציבור החרדי הדביק למפרע את כל הלא חרדים בגל הנוכחי. ופתאום תראה שכן יהיו סגרים במקומות מסוימים, באזורים חרדיים".

    מלכיאלי נשאל אם יוטל לדעתו סגר בחגים: "אני מאוד מקווה שלא אבל יש לי תחושה שכן". אם וכאשר יוטל סגר בחגים, האם אתה חושב שצריך לציית להחלטה, נשאל פינדרוס: "אנחנו תמיד אמרנו שאנחנו שומרי חוק, אנחנו לא מצפצפים על החוק. אנחנו אף פעם, למעט קריאות מיוחדות של גדולי ישראל, לא קוראים לצפצף על החוק".

    לדברי מלכיאלי: "הסגרים הקודמים לימדו אותנו שכשיש משטרה בלי ציבור או ציבור בלי משטרה – לא ניתן לאכוף את ההנחיות ולהתגבר על הקורונה. אני יותר ממשער שככל שהמדינה תתן החלטות יותר לא הגיוניות – הציבור, ולא משנה איזה ציבור, יהיה לו מאוד קשה לשתף עם זה פעולה".

    מלכיאלי נשאל מאיזה מניע לדעתו פועל ליברמן ב'גזירת המעונות' – מתוך שנאה, רוע נקמנות או מה בדיוק: "במבחן אמריקאי, לפעמים יש אופציה 'כל התשובות נכונות'. עכשיו אין ספק שליברמן מונע מכל מה שאמרת עכשיו. אנחנו מטילים את האחריות גם על בנט, הוא הקים את הממשלה הזו, הוא ידע למה הוא הולך. הוא שיקר את כולם שאמר שיטיל וטו בנושאים דתיים. אבל צריך להבין, האיש הזה נטול סמכויות בעליל, הוא ראש ממשלה רק בזה שהוא נוסע בשיירה של אאודי ויושב בראש השולחן בישיבות הממשלה. לא נתנו לו שום סמכות".



    0 תגובות