פינדרוס: "בחודש הראשון הם התעסקו בג'ובים – והם מדברים על אחריות?"

    המהדורה המרכזית No Comments on פינדרוס: "בחודש הראשון הם התעסקו בג'ובים – והם מדברים על אחריות?"

    ח"כ יצחק פינדרוס בראיון ל'קול חי': "בנט התחייב לשמור שלא תהיה פגיעה בחרדים. אתה רואה שפתאום הוא מתחבא מאחורי החליפה של ליברמן, וסער – בכלל ירד לאיזה שהוא בונקר"

    11:43
    25.04.24
    איתי גדסי No Comments on ברקע מהלך מדיני מסוכן: האיום של סמוטריץ על הרשות הפלסטינית

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ יצחק פינדרוס תוקף את ממשלת בנט: "גם אחרון הספקנים שניסה לומר שנצטרף לממשלה הזו באיזו שהיא דרך, מבין היום שאין שום סיבה בעולם שאדם שפוי יצטרף לממשלה הזו".

    בשיחה עם איתי גדסי במהדורה המרכזית, אומר פינדרוס: "בנט אומר שהאופוזיציה צריכה להיות עם אחריות? בחודש הראשון הם היו עסוקים בהתחייבויות קואליציוניות לרסיסי מפלגות על ועדות בכנסת, העברת חוק נורבגי מורחב, והחלטה דרמטית כלכלית לדאוג של-18 אלף איש לא תהיה עבודה – אז לבוא ולדבר על אחריות זה מגוחך. אתה רואה במבחן ההתנהלות שזו ממשלה שאין לנו מה לחפש שם ועלינו לעשות הכל כדי להעביר אותה מן העולם".

    מנגד, אומר פינדרוס: "באופוזיציה רואים 52 חברי כנסת ממוקדי מטרה, עובדים בהרמוניה ומצליחים בחלק מסוים לפחות לעצור את הדהירה".

    "מי שיותר חזק בממשלה הזו זה רע"מ וליברמן", אומר פינדרוס. "זו ממשלה שבנויה על 8 ראשי ממשלה, אף אחד לא מחויב לאף אחד. אין שום חוט שדרה אידיאולוגי".

    פינדרוס המשיך ותקף: "בנט התחייב לשמור שלא תהיה פגיעה בחרדים. אתה רואה שפתאום הוא מתחבא מאחורי החליפה של ליברמן, וסער – בכלל ירד לאיזה שהוא בונקר".

    פינדרוס נשאל האם הם נעלבו מבנט: "קשה להיעלב מבן אדם שתקף את הממשלה על מחדלי נתב"ג ומה שקורה במשמרת שלו זה סופר מחדל נתב"ג, בן אדם שאמר שהוא, הוא הימין האמיתי ובסוף הלך עם עבאס, התחייב שלא תהיה פגיעה בחרדים וההחלטה הראשונה הייתה על המעונות".

    עוד תקף פינדרוס: "הם מציעים שלוש ועדות חדשות בכנסת, זה לא היה מעולם שמקימים ועדות בלי תיאום האופוזיציה".



    0 תגובות