יו"ר יהדות התורה גפני בריאיון: "ביקשתי להיפגש עם בנט אבל הוא סירב"

    אבי יעקב 1 Comment on יו"ר יהדות התורה גפני בריאיון: "ביקשתי להיפגש עם בנט אבל הוא סירב"

    יו"ר יהדות התורה ח"כ משה גפני בריאיון ל"מהדורת הבוקר" חשף כי ניסה להיפגש עם בנט בשל הניסיון לדאוג לצרכי הציבור והבהיר, "כל מי שנלחם בציבור החרדי הפך לאבק היסטוריה בפוליטיקה". גפני הסביר על הרטוריקה החריפה בנאומיו ואיך צריך להתנהל מול השלטון החדש?

    צילום: פלאש 90
    15:47
    16.04.24
    אתר קול חי No Comments on "איך סידרת את זה?": מרן הרב אלבז בקטע אדיר מחידון ההלכה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו"ר דגל התורה, ח"כ משה גפני התראיין הבוקר (שלישי) ל"מהדורת הבוקר" בהגשת בצלאל קאהן חשף לראשונה כי למרות כל האיבה מול ראה"מ והתנהלותו מול הציבור החרדי, "ביקשתי להיפגש עם בנט, אבל הוא לא רוצה לדבר איתי. הוא גם צודק מבחינתו כי אני אומר לו את האמת, בניגוד לכל החנפנים במפלגה שלו" הבהיר גפני.

    גפני הוסיף וחשף, "עם לפיד אני מדבר. אבל לא אדבר עם ליברמן. יש דברים שהנפש היפה סולדת מהם, אחד מהם זה לדבר עם הרשע הזה. גועל נפש, איש מגעיל. מה יש לדבר איתו? הוא בלאו הכי יעשה מה שהוא יכול לעשות כדי לפגוע בנו".

    במהלך הריאיון אמר בצלאל קאהן לח"כ גפני: "לא מתאים לך הסגנון של 'פרחח' על בנט, או 'רשע' על ליברמן". גפני השיב, "הייתה עלינו ביקורת בשנת הקורונה שכביכול לא עשינו מספיק. זה לימד אותי שאם מעלים אוקטבות עם רטוריקה חריפה, זה כדי שלא יאמרו לנו שלא עשינו מספיק. וכשמכאיבים לציבור שלי, אני צועק בכל הכח" הסביר יו"ר יהדות התורה.

    ח"כ גפני הסביר את מערכת היחסים עם ראש האופוזיציה ואמר, "נתניהו לא הרב'ה שלי. אני לא הולך עם נתניהו בגלל שהוא נתניהו ואני לא לומד ממנו אורחות חיים. אני הולך עם הציבור המסורתי" הבהיר.

    על העבודה מול השלטון בשל הצורך לדאוג לציבור אומר גפני: "צריך להיזהר בדילים עם הממשלה. יש קווים אדומים שלא נעשה אותם, אבל מכורח המציאות יש דברים שצריך לעשות מול השלטון, גם אם זה שלטון רשע"



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      א. איך בדיוק העלאת אוקטבות מוכיחה לציבור על "עשייה"?
      ב. למה אתה הולך עם הציבור המסורתי ולא עם "הציבור החרדי"?