ח"כ אבוטבול על האירוע המזעזע: "השתיקה האילמת מעלה תמיהה גדולה"

    ישראל רובין No Comments on ח"כ אבוטבול על האירוע המזעזע: "השתיקה האילמת מעלה תמיהה גדולה"

    ח"כ משה אבוטבול בנאומו הערב במליאת הכנסת, התייחס לפיגוע הלאומני כנגד רבה של צפת הרב שמואל אליהו ביידויי האבנים בסילוואן כנגד רכבו של הרב, "אלמלא הייתה השמשה משוריינת לא בטוח שזה היה מסתיים בנס של קבלת חייו במתנה"

    צילום: לך ירושלים
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח״כ משה אבוטבול (ש"ס) בנאומו הערב (שני) במליאת הכנסת התייחס למעשה המזעזע והנפשע של מחבלים ערבים בסילוואן אמש, שיידו אבנים על רכבו של רבה של צפת, הגאון הרב שמואל אליהו ובנס השמשה לא התנפצה בשל מיגונו של הרכב, עוזרו של הרב נפצע בידו באירוע.

    בנאומו אמר ח"כ משה אבוטבול, "הבוקר בירך ברכת הגומל הרה״ג הרב שמואל אליהו שליט"א רבה של העיר צפת – לרגל הצלתו מידי פורעים ערביים שזרקו אבן על שמשת חלונו, שאלמלא הייתה השמשה משוריינת לא בטוח שזה היה מסתיים בנס של קבלת חייו במתנה".

    אבוטבול הוסיף כי "המצב הביטחוני מתחיל בחודש האחרון שוב להיות מעורער, המצב בו יהודי צריך לחשוש בהליכתו או בנסיעתו בתוך לב ליבה של ארץ ישראל, זה דבר חמור במיוחד".

    אבוטבול קרא לראשי המדינה לגנות את הפיגוע הערבי, "מצופה שראשית יהיה מצעד גינויים מצב קברניטי השלטון, הרי בטוחני שאם היה מדובר באישיות מעולם התרבות או איש דת שאינו יהודי – היו כולם נזעקים ומגנים ולא הייתה שתיקה אילמת שמעלה תמיהה גדולה בעיקר על היושבים בבית הזה".

    עוד הוסיף, "הגאון הרב שמואל אליהו רבה של העיר צפת ובנו של הרב הראשי לשעבר הגאון הרב מרדכי אליהו זצ"ל שפועל למען עולם התורה וההלכה האם דמו לא חשוב בעיני איש חלילה?" שאל.

    אבוטבול הבהיר, "אני מצפה מהשר לביטחון פנים עומר בר לב שיפעל במהירות לבדיקה מדוקדקת מי הם המפגעים והמחבלים ברב שליט"א ולהביא אותם אחר סוגר ובריח. זה אמור להיות כלפי כל יהודי שיותקף ע"י פורעים ערבים, דם יהודי אינו הפקר".

    אבוטבול קרא לחכי"ם הערבים ואמר, "הייתי אולי מוסיף לאור הידידות המופגנת בין הח״כים הערביים עם הממשלה החדשה שמעניקה להם תנאים מופלגים של למעלה מ-52 מיליארד שקל שיפעלו יחד לאתר את אותם מפגעים ברב ויפעלו להורדת האלימות מצד החברה הערבית כלפי היהודים".

    בסיום דבריו אמר ח"כ אבוטבול לח"כ עבאס, "מצפה גם ממך היושב כעת בראש ח"כ מנסור עבאס לגנות את המקרה הזה ולפעול למיגור תופעת האלימות". ח"כ עבאס אמר בתגובה כי הוא מגנה את אירוע האלימות כלפי הרב שמואל אליהו וכנגד כל אדם.

     



    0 תגובות