נתניהו: "בגלל החולשה של הממשלה המדינות הערביות מתקרבות לאיראן"

    איתי גדסי No Comments on נתניהו: "בגלל החולשה של הממשלה המדינות הערביות מתקרבות לאיראן"

    ראש האופיזיציה בנימין נתניהו תקף בחריפות את הכניעה של בנט לרע"מ בפתח ישיבת סיעת הליכוד, "בנט הוא ראש ממשלה חלש וסחיט שממלא תפקיד יצוגי בממשלה הפלסטינית-ישראלית". נתניהו תקף את ההסכם להעברת מים לירדן, "המ עבדאללה הסכים להעביר נפט לאיראן, זה נותן לאיראן כוח כלכלי אדיר"

    בנימין נתניהו צילום: פלאש 90
    19:28
    24.04.24
    אבי יעקב 1 Comment on קוגל או נשק חם? הדרישות של הרב ברושויסברגר לגיוס בצה"ל • צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש האופוזיציה ויו"ר הליכוד בנימין נתניהו תקף היום (שני) בפתח ישיבת סיעת הליכוד את העברת מים נוספים לירדן בהוראת בנט למרות שירדן במקביל מעבירה נפט לאיראן.

    נתניהו פתח את נאומו בסחיטה של רע"מ, "אתמול בצהריים רע"מ הציבה עוד אולטימטום לבנט: הם דרשו להעביר את הסמכויות בעניין הנגב למשרד הרווחה, על מנת שרע"מ תשלוט בפועל בנושא זה".

    נתניהו הוסיף ותקף את הכניעה של בנט, "אם בנט לא יכנס – רע"מ לא תצביע עם הממשלה. תוך שלוש שעות בנט נכנע לאולטימטום ומכר לעבאס את הנגב".

    ראש האופוזיציה עמד על פזיזותו של ראה"מ, "בנט לא התעקש, לא נלחם, הוא אפילו לא ניהל משא ומתן למראית עין כפי שהוא נוהג לעשות מעת לעת".

    לאור הכניעה המסוכנת שאל נתניהו, "את מה בנט ימכור בפעם הבאה כשעבאס יאיים עליו, או כשטיבי או עודה יאיימו עליו, או שניהם?".

    ראש האופוזיציה הוסיף, "על מה בנט יוותר אז? האמת הפשוטה: לבנט יש רק 6 מנדטים כראש ממשלה. במציאות כזאת כל ח״כ אנטי-ציוני בממשלה הוא ראש הממשלה בפועל".

    נתניהו הוסיף כי אצל בנט הכל תאוות השלטון, "בנט יהיה חייב להמשיך להיכנע לכל תכתיב של המפלגות הערביות והפוסט-ציוניות כדי להישאר בשלטון".

    נתניהו הבהיר כי "בנט הוא ראש ממשלה חלש וסחיט שממלא תפקיד יצוגי בממשלה הפלסטינית-ישראלית הראשונה בתולדות המדינה, כדבריו של אחמד טיבי".

    נתניהו עבר לזירה המדינית וסיפר, "בנט נפגש עם המלך עבדאללה לפני שבוע וחצי. חשוב מאוד. אבל שם כנראה הוא לא הבין שכשהוא נותן לו מים, עבדאללה במקביל נותן נפט לאיראן. עבדאללה לצערי הסכים להעביר צינור נפט מעיראק, שנשלטת על ידי איראן, דרך ירדן – למצרים – ובכך לתת לאיראן כוח כלכלי עצום לפתח את הכלכלה שלה ובעיקר את תוכנית הגרעין שלה, תוכנית הכיבוש שלה ופעולות הטרור שלה". הסביר נתניהו על גודל הסכנה.

    נתניהו תקף את החולשה של בנט, "כנראה שההתרגשות לקראת הפגישה לא הבהירה לו שהוא צריך לדרוש דבר הפוך. המדיניות של המדינות הערביות כתוצאה מעליית ממשלה חלשה שלא עומדת מול תוכנית הגרעין של איראן, שאומרת לארה"ב לא יהיו הפתעות" במבצעים שלנו, כולם מבינים את זה".

    הרס ההישגים שלנו נמשך תיאר נתניהו את המהלכים שגרם להם בנט, "לכן אין פלא שגם עומאן זזה לכיוון איראן והודיעה שהיא מבטלת את הליכי הנורמליזיציה עם ישראל. אני מזכיר לכם שהייתי בפגישה רשמית עם הסולטן הקודם שם בשנים האחרונות. עכשיו הכל זז לכיוון השני, בגלל החולשה".

    בסיום דבריו הבהיר ראש האופוזיציה, "החולשה מרחיקה, העוצמה מקרבת, זו ממשלה חלשה שמבטלת לצערי רבים מההישגים שלנו ולכן זו עוד סיבה להפיל אותה".

    "חברי לאופוזיציה, נמשיך לעבוד יחד מאוחדים וחזקים, עד שנפיל את הממשלה הרעה הזאת – ובהקדם" סיים נתניהו את נאומו.



    0 תגובות