סיגל דדון-לוי נבחרה לכהן כמנכ"לית הבאה של מכבי שירותי בריאות

    עפר גדנקן No Comments on סיגל דדון-לוי נבחרה לכהן כמנכ"לית הבאה של מכבי שירותי בריאות

    דירקטוריון מכבי שירותי בריאות בחר אמש בגב' סיגל דדון-לוי לתפקיד מנכ"לית הקופה. דדון-לוי תחליף את מר רן סער שמונה לכהן כיו"ר דירקטוריון הקופה.

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לאחר סיום עבודת ועדת האיתור למינוי מנכ"ל למכבי ובהתאם להמלצתה של הועדה, התקיימה הערב ישיבת דירקטוריון ובה נבחרה פה אחד, גב' סיגל דדון-לוי, כמנכ"לית לקופה. סיגל (51), צמחה במכבי ומילאה שורה של תפקידים במכבי, בשטח ובמטה בקבוצת מכבי. בין תפקידיה: מנכ"לית מכבי יזמות וניהול, ראש אגף שרות ושיווק, ראש מחוז השרון וכן בתפקידה הנוכחי מ"מ מנהלת חטיבת התפעול של מכבי.

    בשני תפקידיה האחרונים הובילה בהצלחה גם את מבצע חיסוני הקורונה. סיגל בעלת תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון במדעי הרוח והחברה ותואר שני במינהל ציבורי למנהלים. לסיגל ניסיון עשיר, ניהולי, עסקי ומקצועי והיא בעלת היכרות וידע מעמיקים עם מערכת הבריאות בכלל ומכבי בפרט ועם ממשקי עבודה טובים מול המדינה. עם אישיותה וניסיונה של סיגל, אנו בטוחים שהיא תנהיג את מכבי לשיאים חדשים.

    בראשות הוועדה עמד פרופ' משה רוח יושב הראש היוצא של דירקטוריון מכבי, פרופ' בת-ציון עראקי-קלורמן יושבת ראש מועצת מכבי וכב' השופטת בדימוס הילה גרסטל.

    סיגל דדון-לוי: "אני נרגשת ושמחה על המינוי ומודה לדירקטוריון מכבי על שבחר בי כמנכ"לית. אני רואה בתפקיד שליחות ואחריות לחברי מכבי ויחד עם צוות המנהלים, הרופאים והעובדים היקרים נמשיך להוביל את מכבי למצוינות ומובילות".

    דדון-לוי תחליף בתפקיד את רן סער המסיים קדנציה של 10 שנים כמנכ"ל ובסה"כ 21 שנים במכבי בהן כיהן גם כראש מחוז השרון וראש מחוז המרכז.

    רן סער, מנכ"ל מכבי היוצא: "בישראל יש מערכת בריאות מצוינת ומכבי היא הגורם המוביל והבולט בה בתחומים רבים. הבחירה ב סיגל לתפקיד המנכ"לית מבטיחה את המשך חיזוקה ופיתוחה של מכבי ומערכת הבריאות כולה. אני מאחל לסיגל הצלחה בתפקיד המורכב והרגיש הזה וכמובן שאסייע לה ככל שרק יידרש".



    0 תגובות