סוכלה הברחת אמל"ח, מתקפת סייבר באיראן והתחלואה בקורונה | סיכום חדשות השבת

    אתר קול חי No Comments on סוכלה הברחת אמל"ח, מתקפת סייבר באיראן והתחלואה בקורונה | סיכום חדשות השבת

    סיכום חדשות השבת ב'קול חי': סוכלה הברחת ענק של אמל"ח בגבול לבנון, מתקפת סייבר על איראן, התחלואה בקורונה ושיחת הנשיא הרצוג עם המלך הירדני עבדאללה

    המבזקים של קול חי צילום: קול חי
    22:58
    24.04.24
    אבי יעקב No Comments on תקלה חמורה ברשת יש חסד: מוצרים ללא כשרות לפסח

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    סוכלה הברחת ענק של אמצעי לחימה בגבול לבנון: הצבא והמשטרה הצליחו לסכל הברחת אמצעי לחימה מלבנון לישראל של כארבעים כלי נשק. ההברחה בוצעה בכפר עג'ר ועל פי הערכה ארגון הטרור חיזבאללה הבריח את כלי הנשק. זו הברחת הנשק שסוכלה היא הגדולה ביותר בעשור האחרון מלבנון.

    ,

    דובר צה"ל

    נעצרו שלושה חשודים בגבול עזה: כוחות צהל עצרו שלושה פלסטינים שניסו לחצות את מרחב המכשול בדרום רצועת עזה לשטח ישראל. על החשודים נתפסו כמה סכינים והם הועברו לחקירה.

    חיילים בגבול הרצועה. אילוסטרציה

    דובר צה"ל

    מתקפת סייבר על איראן: פצחני מחשבים פרצו לאתר של משרד התחבורה והפיתוח האורבני באיראן. אתמול דווח על תקיפה נוספת שבה פגעו פצחנים בתנועת הרכבות בכך שפרסמו הודעות שווא על שיבושים, ועל פי דיווחים מאיראן מאות קווי רכבת בוטלו ושובשו.

    עימותים בסילוואן: בהתפרעויות אלימות של עשרות ערבים ישראלים בירושלים נפצע באורח קשה צעיר בן עשים מסילוואן, הוא פונה לבית חולים 'אל מקסאד'. במסגרת ההתפרעויות הערבים יידו אבנים, ירו זיקוקין, השליכו מטען צינור וניסו להצית מצלמות אבטחה.

    פעוטה נפטרה לאחר שננעלה ברכב: פעוטה בת שלוש מהפזורה הבדואית בנגב מתה לאחר שנשכחה במכונית. היא הובאה על ידי הוריה לבית החולים סורוקה שם נאלצו הרופאים לקבוע את מותה.

    האסון במיאמי: עלה ל-86 בני אדם מניין ההרוגים באסון קריסת בניין המגורים במיאמי, ארצות הברית. מן ההריסות הוצאה גופתו של הרב ישראל צבי יוסף ווייס זכרונו לברכה אברך מלייקווד רעייתו עדיין נמצאת בין ההריסות. לפי שעה חמישים וארבעה עדיין מוגדרים כנעדרים, בהם רבים מבני הקהילה החרדית בעיר.

    אסון מיאמי | צילום: דובר צה"ל

    דובר צה"ל

    חותרים להסכמות עם המשותפת: השרים יאיר לפיד ובני גנץ חותרים להסכמות רחבות יותר עם המשותפת שיאפשרו לה להיות רשת בטחון לממשלה בשורה של נושאים, אך לא בענייני בטחון. גנץ נועד עם טיבי השבוע. בלשכתו טוענים שדיברנו על נושא ספציפי ואין הסכמות כלליות. כך פורסם בערוץ 12.

    הכסף הקטארי: המתווה המתגבש להזרמת כסף לעזה בלי מזוודות מזומנים ובלי מעשר לחמאס – מדי חודש יוזרמו 30 מילון דולר. 10 מילון מקטאר דרך האו"ם לטובת רכישת דלקים. 10 מילון סיוע למשפחות שיתקבל בבנק הדואר בעזה לאחר שהשב"כ יוודא שאין קשר לחמאס.

    התחלואה בקורונה: נמשכת העלייה במניין הנדבקים בקורונה בישראל. מאתמול אותרו 531 מאומתים לנגיף, ונוספו עוד 9 חולים במצב קשה המאושפזים בבתי החולים בארץ. יצויין, כי היום זו הזדמנות אחרונה לקבל חיסון ראשון, בשלושת השבועות הקרובים יינתן רק חיסון שני וחיסון בודד למחלימים, מאחר ומלאי החיסונים בישראל אזל.

    הנשיא הרצוג שוחח עם מלך ירדן עבדאללה: נשיא המדינה יצחק הרצוג שוחח במוצאי השבת עם מלך ירדן עבדאללה השני שהתקשר לברכו לרגל כניסתו לתפקיד. השנים שוחחו על היחסים האסטרטגיים בין המדינות לטובת קידום השלום והפיתוח האזורי. יצויין, כי בין ישראל לירדן מתיחות בשל הדלפה של פגישת בנט והמלך בשבוע שעבר, בממלכה הביעו חוסר שביעות רצון בולט מהדלפת עובדת הפגישה לתקשורת הישראלית.

    נשיא המדינה, יצחק הרצוג | צילום: חיים צח/ לע"מ

    חיים צח/ לע"מ

    מלך ירדן, עבדאללה | צילום: פלאש 90

    פלאש 90

    הארכת כהונת ראש השב"כ: הממשלה צפויה להאריך בישיבתה השבועית את כהונתו של ראש השב"כ, נדב ארגמן, שוב בחודשיים נוספים, לאחר שכהונתו הוארכה כבר בארבעה חודשים.

    ראש השב"כ נדב ארגמן | צילום: פלאש 90

    פלאש 90



    0 תגובות