בנט יאשר? ביישוב "גבעת עוז ציון" מצפים להסדרה בשל תמיכת הרבנים

    בנצי לייזרוביץ No Comments on בנט יאשר? ביישוב "גבעת עוז ציון" מצפים להסדרה בשל תמיכת הרבנים

    למרות כל ההרס במתמשך ביישוב "גבעת עוז ציון" תחת ממשלת בנט – לפיד, בשל התמיכה הרבנית ביישובף מצפים התושבים לזירוז הסדרת המקום

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ההרס בהתיישבות בממשלת בנט: לפני כשבועיים המנהל האזרחי הרסו 5 מבנים ביישוב "גבעת עוז ציון", ביניהם בית מדרש שנבנה לזכר אהוביה סנדק ז"ל. למרות זאת, התושבים נשארו במקום ויום אחרי ההרס כבר החלו בבניית הבתים ובית המדרש מחדש. יש לציין כי המקום נהרס עשרות פעמים ונבנה כל פעם מחדש תוך ימים ספורים.

    גבעת עוז ציון, הוקמה לפני כ10 שנים בסמוך לישוב גבעת אסף בצמוד לציר 60. במהלך השנים, אויישה על ידי נערים ביניהם גם אהוביה סנדק ז"ל.

    בשבוע האחרון קיבלו תושבי עוז ציון תמיכה ציבורית ורבנית חסרת תקדים, לכן בהתיישבות בונים על כך כי מדובר ביישוב הבא שיוסדר בהתיישבות.

    יהודה ליבר, תושב הגבעה אמר: "ההתיישבות בגבעות ממשיכה את המסורת של התיישבות עם ישראל בארצו. מתלמידי הגר"א והבעש"ט, החלוצים מייבשי הביצות, בוני חומה ומגדל, מקימי המדינה וגוש אמונים שבנו ופיתחו את הארץ".

    ליבר הסביר כי "הכרה ותמיכה רבנית בהתיישבות בגבעות מראה שזאת לא גחמה של נערים בודדים אלא חלק ממהלך ציבורי מבורך שזוכה לתמיכת גדולי הרבנים ונותן גב יציב לתושבי הגבעות ואמירה ברורה שההתעלמות הציבורית שהייתה עד לאחרונה כלפי נוער הגבעות חייבת להיפסק".

    עוד הוסיף, "אנו מקווים ומצפים שתמיכה נרחבת של רבנים ואישי ציבור תמנע את ההתנכלויות לתושבי הגבעות ותעצור מקרים מצערים כמו הרג אהוביה סנדק ז"ל."



    0 תגובות