נתניהו: "עשרות מיליארדים לתנועה האיסלאמית מול התנכלות לחרדים"

    אבי רבינא No Comments on נתניהו: "עשרות מיליארדים לתנועה האיסלאמית מול התנכלות לחרדים"

    ראש הממשלה לשעבר תקף בחריפות את גזירות ליברמם כנגד המשפחות החרדיות. ח"כ יריב לוין תקף בחריפות את הגזירה כנגד הציבור החרדי ואמר, "הרוע בהתגלמותו, החלטת ממשלת השנאה נעשית בשעה שליברמן מחלק עשרות מיליארדי שקלים לטובת אנשי התנועה האיסלאמית"

    צילום: פלאש90
    16:59
    25.04.24
    אבי יעקב No Comments on רבנים, שרים ואישי ציבור בברכת כהנים בכותל המערבי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש האופוזיציה נתניהו תוקף בחריפות את "גזירת הרעב של ליברמן" כנגד משפחות האברכים, ואומר כי "בשעה שליברמן מחלק עשרות מיליארדי שקלים לתנועה האיסלאמית הוא מתנכל למשפחות חרדיות מעוטות יכולת כדי לקושש כמה כותרות בתקשורת". נתניהו הוסיף כי "האופוזיציה המאוחדת תפעל להחליף את מה שכינה ח״כ אחמד טיבי "הממשלה הפלסטינית-הישראלית הראשונה".

    צפו בדבריו של אחמד טיבי בכנסת:

    צילום: פלאש90

     

    יו"ר סיעת הליכוד ומרכז האופוזיציה, ח"כ יריב לוין תקף גם הוא את ליברמן וכתב, "החלטתו השערורייתית של שר האוצר אביגדור ליברמן, לבטל את סבסוד מעונות היום לתלמידי ישיבה, היא רוע בהתגלמותו. זו פגיעה מכוונת בציבור עני שנעשית בדרך נוראה של פגיעה בילדים כדי להזיק להוריהם".

    עוד הוסיף, "החלטת ממשלת השנאה נעשית בשעה שליברמן מחלק עשרות מיליארדי שקלים לטובת אינטרסים פוליטיים של אנשי התנועה האיסלאמית. גוש הימין חזק ומאוחד. אנו נמשיך לפעול ביחד להפלת ממשלת השנאה הרעה הזו".

    חה"כ אבי מעוז, יו"ר מפלגת נעם, וחבר סיעת הציונות הדתית, הגיב בחריפות להחלטת שר האוצר ליברמן, כי ילדים של תלמידי ישיבות, לא יזכו לסבסוד במעונות התמ"ת, "ידע כל משלם מיסים במדינת ישראל, כי מיסיו ילכו לאיסלם, ללהט"ב אך לא לתורה ויהדות. ליברמן החל היום לממש את תוכניתו – לחסל את היהדות במדינת ישראל, והפיכת ישראל למדינת 'חיה ותן לחיות, וכל זה קורה בהכשר של אורבך, כהנא , בנט ושקד".

    מעוז הבהיר כי "הקביעה כי ילד של הורה הלומד ציור, פיסול, פיתוח קול וכל מקצוע אחר זכאי לקבל סבסוד ממדינת ישראל למעון היום של ילדיו, אך לומדי תורה, רבנות ודיינות אינם זכאים היא בלתי נתפסת במדינת ישראל, מדינתו של העם היהודי. החלטה שדגל שחור מתנוסס מעליה, זהו יום שחור לממשלה, והממשלה הזו חייבת לחלוף מן העולם ומהר", הוסיף חה"כ מעוז.

    ח"כ עופר כסיף גם הוא נגד תכניתו של ליברמן לפגוע בחינוך לגיל הרך: "אני קורא לממשלה לשים את התכנית להפלות ילדים להורים חרדים על מריצות ולהשליכה למזבלה טובה. חינוך חינם מגיל 0 היא זכות יסוד המגיעה לכל הילדים ללא כל תלות בהוריהם. מוטב אם הממשלה תעמיק את הסבסוד ולא תשתמש בו ככלי להתנכלות פוליטית גזענית".



    0 תגובות