ר"ע בי"ש עליזה בלוך: "אני צריכה לנהל עיר ולפטר את מי שלא לוקח אחריות"

    אסתי פלד No Comments on ר"ע בי"ש עליזה בלוך: "אני צריכה לנהל עיר ולפטר את מי שלא לוקח אחריות"

    ראש עיריית בית שמש עליזה בלוך בריאיון ל"מהדורה המרכזית" תקפה את חברי המועצה ששללה את סמכויותיהם ואמרה, "הטענות שלהם עלו רק כשהם התחילו לא לקבל את מה שהם רוצים" | לטענת בלוך חלק מחברי מהמועצה לא מעורבים, "חלק מהחסידים לא נמצאים במריבה. גם ש"ס והבית היהודי איתנו. הם פועלים בשיתוף פעולה מעולה"

    צילום: פלאש 90
    19:36
    25.04.24
    פנחס בן זיו No Comments on הקבינט אישר: מחבלי הנוח'בה יזכו לביקורים בבתי הכלא

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש העיר בית שמש עליזה בלוך, התראיינה הערב (שני) ל"מהדורה המרכזית" בהגשת אבי מימרן, סיפרה לראשונה על המשבר הקואליציוני החמור בעיר, "אנחנו עוברים תקופה מאתגרת, אני כר"ע מנסה להדביק את הצורך באלפי כיתות לימוד. משרד החינוך טרם אישר תקציב, ולכן החלטתי להקפיא. חלק מהאנשים לא אהבו את זה" אמרה בלוך.

    בלוך הסבירה את סיבת שלילת סמכויות של הבכירים במועצה, "אנחנו מהערים היחידות שבנינו קואליציה מקיר לקיר. רציתי לתת מענה וביטוי לכל אחד. כשאתה בקואליציה ומתנהג כאופוזיציה – אני אומרת עד כאן. אני צריכה לנהל עיר, ולפטר את מי שלא לוקח אחריות" הבהירה בלוך.

    לטענת בלוך מדובר על חלוקת משאבים שוויונית בשל הגידול הדמוגרפי בעיר, "הטענות שלהם עלו רק כשהם התחילו לא לקבל את מה שהם רוצים. לי יש סטנדרטים. העיר גדלה מבחינת התושבים, ואני מתאימה את העירייה והפקידים לפי הצורך. חלק מהנציגים בחרו לא להגיע לפגישות. לא סגרתי את הדלת, הקואליציה שלי פתוחה" אמרה בלוך.

    בלוך ניסתה להוריד את גובה הלהבות ואמרה, "חלק מהחסידים לא נמצאים במריבה. גם ש"ס והבית היהודי איתנו. הם פועלים בשיתוף פעולה מעולה. חלק מאלו שעכשיו בחוץ – רוצים להיכנס. בגלל שהובלתי הכלה גדולה – אנשים חשבו שהכול מותר".



    0 תגובות