אבוטבול על המשבר בב"ש: "מאוד מצער, לא מוסיף כבוד לאף אחד"

    מהדורת הבוקר No Comments on אבוטבול על המשבר בב"ש: "מאוד מצער, לא מוסיף כבוד לאף אחד"

    ראש עיריית בית שמש לשעבר, ח"כ משה אבוטבול בראיון ל'קול חי': "זה לא מוסיף כבוד לאף אחד מהצדדים והיינו מאוד שמחים שזה לא היה קורה. בכל אופן עירייה צריך לנהל וזה לא אמור להיות מקום להתנצחויות"

    משה אבוטבול צילום: Yonatan Sindel/Flash90
    0:01
    26.04.24
    הרב אייל אונגר No Comments on ניצול החיים – ההכנה הטובה למתן תורה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    צילום: Yonatan Sindel/Flash90

    ראש עיריית בית שמש לשעבר, ח"כ משה אבוטבול שוחח עם בצלאל קאהן במהדורת הבוקר, על המשבר בעיריית בית שמש: "ודאי שאני מצטער מזה, כמו כולם. זה לא מוסיף כבוד לאף אחד מהצדדים והיינו מאוד שמחים שזה לא היה קורה. בכל אופן עירייה צריך לנהל וזה לא אמור להיות מקום להתנצחויות".

    אבוטבול סיפר על התקופה בה כיהן כראש עיר: "במשך עשר שנים לא היה לי יום ולילה. לפעמים הייתי נשאר עד 2-3 לפנות בוקר כדי ליישב כל מיני סכסוכים בין חלקי הקואליציה. מאוד קשה לתחזק קואליציה".

    אבוטבול נשאל האם נתן 'טיפים' לעליזה בלוך כשעשו חפיפה בתפקיד: "אמרתי לה שני כללים: דבר ראשון, לזרוק את השעון לפח ודבר שני לזרוק את מידת הכבוד, כי לא תקבלי שום כבוד מהעבודה הזאת".

    "היא יצרה איתי קשר לאחרונה לשבת איתי שאעזור לה לפתור כל מיני דברים, אבל בסיפור הרחב והארצי היינו מרותקים לכנסת כמו שאתה יודע", אומר אבוטבול.

    ראש העיר לשעבר, נשאל לעמדת סיעת ש"ס המקומית בסיפור: "ש"ס לכאורה עומדים מן הצד, אבל רק לכאורה, מי שמטפל באופן ישיר במשבר הזה ואני מאמין שידע לטפל לפחות בצד של ש"ס בסיפור הזה, זה יו"ר התנועה הרב אריה דרעי שאתמול היה פה יום שלם בעיר בית שמש, הסתובב ופגש עשרות רבות של לפעילים וראשי כוללים ומסודות. הוא נפגש גם עם ראש העיר, עליזה בלוך".



    0 תגובות