יו"ר ש"ס בסיור שטח ראשון בב"ש: "חייבים לשים דגש על בי"ס לקירוב"

    איתי גדסי No Comments on יו"ר ש"ס בסיור שטח ראשון בב"ש: "חייבים לשים דגש על בי"ס לקירוב"

    יו"ר ש"ס אריה דרעי בסיור שטח ראשון בבית שמש. דרעי במוסדות חינוך בעיר והתייחס למשבר בעירייה, "בדעתי לבחון כיצד אפשר למקסם את הכוח שלנו בעיר מול ראשת העיר"

    21:01
    18.04.24
    אבי מימרן No Comments on הפיגוע המחריד בבנימין: "בדקנו היטב את בטיחות החווה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יורדים לשטח: "כשרואים את הממשלה הרעה שקמה, שכל כוונתה היא להחריב את היהדות דרך המסורה לנו ולהכניס גורמים הרסניים כמו הרפורמים, התשובה שלנו צריכה להיות בשטח, בהרחבת הקדושה ע״י בניית תלמודי תורה ומוסדות קירוב", כך אמר היום (ראשון) יו"ר תנועת ש"ס ח"כ הרב אריה דרעי בביקור מיוחד שקיים עם בכירי התנועה בעיר בית שמש.

    במהלך הסיור השתתפו עשרות רבות של ראשי ישיבות וכוללים ורבני קהילות בעיר, בראשם הגאון הגדול רבי שלמה זעפרני רב קהילות חניכי הישיבות, הגאון רבי אלחנן פרץ רב קהילת משכן התורה, והגאון רבי יצחק שרהבני, רב קהילת משכן רפאל.

    כמו כן, השתתפו עשרות גבאים ופעילים מרכזיים בעיר. מדובר בסיור ראשון של הרב דרעי במסגרת פרויקט יורדים לשטח, במהלכו יבחן היו"ר מקרוב את צרכי המוסדות והקהילות והדברים הדורשים טיפול.

    הסיור נפתח בסיור בסמינר מורשת דליה בניהולו של הרב אמיר קריספל, שם עמד היו"ר על ההתפתחות העניפה של הסמינר. לאחר מכן נפגש הרב דרעי עם שורה של מנהלי מוסדות חינוך בעיר בית שמש שהעלו בפניו את התנופה הקיימת ואת הצרכים הרבים כעיר מתפתחת.

    משם פנה הרב דרעי לסיור ומפגש פעילים בשכונת רמת בית שמש ג׳, בבית הכנסת עטרת דוד ומאוחר יותר נפגש עם רבני הקהילות בשכונה בה נטלו חלק עשרות ראשי ישיבות ומוסדות.

    הרב דרעי סיכם את הסיור ואמר: ״"לא במקרה פתחנו את הסיור הראשון בעיר בית שמש, כי היא העיר מס׳ 1 בהתפתחות שלה. הציבור כאן גדל ב״ה בקצב מרשים, וגם לאחר התקופה הטובה של הרב אבוטבול כראש העיר שהניח את היסודות והתשתיות לכל הצרכים, עדיין צריך לדאוג להמשך הדרישות שרק הולכות ועולות.

    דרעי התייחס למצב המוסדות בעיר, "בדעתי לבחון כיצד אפשר למקסם את הכוח שלנו בעיר מול ראשת העיר, לקבל את מה שמגיע לציבור שלנו בזכות ולא בחסד. אני שומע על הקשיים הגדולים בנושא הקצאות לבתי כנסת ומוסדות חינוך ואת הבעיות המשפטיות שהמנהלים שלנו סובלים מהם. הדבר הזה חייב להסתיים".

    דרעי הוסיף, "יחד עם זאת, לצד מוסדות החינוך החרדיים המעולים, אנחנו חייבים לשים דגש חזק על בית ספר לקירוב בעיר שיתפתח ויגדל. יש לנו אחריות לכלל תושבי העיר שרוצים חינוך יהודי וערכי ולכן חייבים לעשות הכל שהמוסד יהיה במבנה מפואר עם שעות חינוך טובות וברמה גבוהה כדי לתת אלטרנטיבה חינוכית טובה".

    צילומים: יעקב כהן



    0 תגובות