ח"כ אלי כהן: "בנט מפחד מבחירות, אין לו ציבור לחזור אליו"

    אסתי פלד No Comments on ח"כ אלי כהן: "בנט מפחד מבחירות, אין לו ציבור לחזור אליו"

    ח"כ אלי כהן בראיון ל'קול חי': "בגלל שבנט הפר את כל הבטחות הבחירות, הדבר שהכי מפחיד את בנט והשותפים שלו זה ללכת לבחירות כי אין להם ציבור ללכת אליו. לכן הם עושים הכל על מנת לשמור על תפקידיהם".

    צילום: פלאש 90
    9:52
    29.03.24
    הרב אהרן לוי No Comments on מלכודת גיוס החרדים \\ פרשת צו עם הרב אהרן לוי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    צילום: פלאש 90

    שר הכלכלה לשעבר, ח"כ אלי כהן שוחח עם אבי בלום והרב בן ציון נורדמן ב'פילפוליטיקה': "אנחנו מוכיחים מהי אופוזיציה נחושה. הצלחנו להעביר שינויים שחשובים לנו כמו מתווה החל"ת לבני 67. בזמן שהם העבירו חוק סופר נורבגי הם רצו לקצץ לאנשים מעל גיל 67 ולכן אני שמח שעשינו את התיקון הזה".

    כהן תקף: "ממש היום הודיעה מרצ שהיא מתנגדת לחוק האזרחות, כלומר הם מתנגדים לשמור על צביונה של מדינת ישראל כיהודית ודמוקרטית. מעולם לא היית קואליציה בה חברים חברי כנסת שמתנגדים לציונות. אנחנו לא מתביישים להגיד, כן חשוב לנו גם הרוב הדמוגרפי".

    כהן נשאל לגבי עמדתם ביחס לחוק איחוד משפחות: "ברור שאנחנו מתנגדים לנושא של איחוד משפחות, אבל מי בחר בממשלה הזו? לא אנחנו. בנט בחר בכיסאולוגיה על פני האידיאולוגיה. הוא, סער וליברמן יכלו לבוא ולהקים איתנו ממשלה".

    לדברי כהן "הצענו להאריך את חוק האזרחות בשבועיים ומן הצד השני נאשר את חוק יסוד ההגירה".

    כהן הוסיף: "בגלל שבנט הפר את כל הבטחות הבחירות, הדבר שהכי מפחיד את בנט והשותפים שלו זה ללכת לבחירות כי אין להם ציבור ללכת אליו. לכן הם עושים הכל על מנת לשמור על תפקידיהם".

    כהן נשאל האם גם הליכוד טעו בדרך לאופוזיציה: "אנחנו לא חפים מטעויות, אבל האם צריך בשביל זה לראות רק את השיקול האישי ולא לראות את השיקול של עם ישראל? זו טעות הדרך שהם בחרו בה. אני נמצא בשטח ורואה את האהבה והתמיכה בנתניהו".

    עוד הוסיף כהן: "הליכוד היא מפלגה דמוקרטית, לא כמו ביש עתיד שראית מה קרה לעופר שלח שביקש להתמודד נגד לפיד. אצלנו כל אחד מוזמן להתמודד בפריימריז נגד נתניהו, הערכה שלי שהוא ינצח".



    0 תגובות