נתניהו: "להקדים את החיסון השלישי כבר לחודש הבא" | צפו

    צבי טסלר 2 Comment on נתניהו: "להקדים את החיסון השלישי כבר לחודש הבא" | צפו

    ראש האופוזיציה, בנימין נתניהו קורא להקדים את מתן החיסון השלישי נגד הקורונה: "המחיר של הקדמה בחודש הוא אפסי, המחיר של איחור בחודש יכול להיות קטלני ולעלות חיים רבים. יפה שעה אחת קודם"

    צילום: פלאש90

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש האופוזיציה, בנימין נתניהו פנה לשר הבריאות ניצן הורוביץ בקריאה להקדים את מתן החיסון השלישי נגד הקורונה.

    במכתבו לשר הורוביץ כתב נתניהו: "בעבודה משותפת עם משרד הבריאות הצלחנו להוציא את ישראל ראשונה בעולם ממגיפת הקורונה. עשינו זאת בזכות מיליוני חיסונים שהבאנו ראשונים, בזכות העבודה המצוינת של גורמי הבריאות ובזכות ההיענות הגדולה של אזרחי ישראל לקבלת החיסונים".

    "כידוע, בתוך 9 חודשים ממועד החיסון השני אנו אמורים לקבל את החיסון השלישי. משיחות שקיימתי עם כמה מטובי המומחים בעולם אני סבור שיש להקדים את מתן החיסון השלישי לאוכולוסיה הבוגרת (50 ומעלה) כבר בחודש אוגוסט במטרה להשלים את המשימה עד לסוף חודש ספטמבר, ואם אפשר עוד לפני תחילת שנת הלימודים", כתב נתניהו.

    לדבריו "איש אינו יודע את נקודת הזמן המדויקת שבה הירידה הצפויה בנוגדנים בדם תחשוף את האוכלוסיה המחוסנת להתחדשות המחלה".

    "מחיר הקדמת מועד החיסון הבא יהיה אפסי, בעוד שמחיר האיחור בחודש עלול להיות קטלני ולעלות בחיים רבים".

    ראש האופוזיציה, הוסיף: "אני ער לשיקול של המתנה לחיסונים עדכניים יותר, אבל להמתנה זו יש תחום עליון בזמן. נראה לי שההקדמה בחודש של החיסון השלישי היא נקודת האופטימום למתן חיסון זה, בין אם יגיעו עד אז החיסונים המעודכנים ובין אם לאו".

    בסרטון שפרסם הערב נתניהו, אומר ראש הממשלה לשעבר: "אנחנו היינו הראשונים בעולם לצאת מהקורונה כי היינו הראשונים בעולם להביא מיליוני חיסונים נגד הקורונה ואתם נעניתם בהמוניכם להתחסן. עכשיו יש עלייה מסויימת בתחלואה ולזה יש פתרון אחד פשוט: לכו להתחסן, המבוגרים וכמובן בני הנוער".

    נתניהו המשיך: "אבל יש בעיה, אנחנו צריכים לקבל את החיסון השלישי 9 חודשים אחרי החיסון השני וזה אומר שנתחיל להתחסן בספטמבר ונגמור את זה מתישהוא באוקטובר. מהשיחות שאני מקיים עם טובי המומחים בעולם הם אומרים שכדאי להקדים לפחות בחודש, משום שאף אחד לא יודע את הנקודה המדויקת שבה הנוגדנים בדם יורדים אצל כל אחד ואחד מאיתנו וחושפים אותנו לתחלואה מחודשת או לוריאנטים. לכן הם אומרים שכדאי להקדים בחודש ולסיים את החיסון, בייחוד של האוכלוסייה הבוגרת, במהלך חודש אוגוסט ובמהלך ספטמבר, ולא לחכות".

    "המחיר של הקדמה בחודש הוא אפסי, המחיר של איחור בחודש יכול להיות קטלני ולעלות חיים רבים. יפה שעה אחת קודם. היינו הראשונים לנצח את הקורונה בתחילתה ואנחנו צריכים להיות הראשונים בעולם לנצח את הקורונה בהמשכה", אמר ראש האופוזיציה.



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      ראש הממשלה נתניהו…..

    2. 1

      מרגיש שביבי פועל למען המדינה יותר מראש הממשלה מר בנט גם בתור יור האופוזיציה