אל"מ שרון אסמן התמוטט במהלך פעילות גופנית ונפטר

    קובי פינקלר 1 Comment on אל"מ שרון אסמן התמוטט במהלך פעילות גופנית ונפטר

    מפקד הנח"ל אל"מ שרון אסמן התמוטט במהלך פעילות גופנית בבסיס ונפטר

    אל"מ שרון אסמן ז"ל צילום: דובר צה"ל
    21:01
    18.04.24
    אבי מימרן No Comments on הפיגוע המחריד בבנימין: "בדקנו היטב את בטיחות החווה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    היום (חמישי), התמוטט אלוף-משנה שרון אסמן, מפקד חטיבת הנח״ל במהלך פעילות גופנית בבסיס צה"ל במרכז הארץ. צוות רפואי ביצע בו החייאה ובסופה נקבע מותו של הקצין. הודעה נמסרה למשפחתו.

    אלוף-משנה אסמן ז״ל, בן 42, יליד 1978, הותיר אחריו אישה, שתי בנות, שני הורים ואחות.

    אסמן ז"ל שירת בצה"ל כ-25 שנה, בתפקידי שדה, פיקוד, מטה והדרכה. השתתף בלחימה ברצועת הביטחון בלבנון, פיקד על גדוד "שחם" בחטיבת הנח״ל במבצע "צוק איתן", במהלכו נפצע וביום פציעתו חזר לפקד על חייליו, שירת כמח"ט עציון ובנימין וכקצין האג"ם של פיקוד הצפון.

    כנהוג, נפתחה חקירת המשטרה הצבאית ובסיומה יועברו הממצאים לבחינת הפרקליטות הצבאית.

    מפקד החטיבה היוצא, אל"ם ישראל שומר, חזר לפקד על חטיבת הנח"ל.

    ראש הממשלה, נפתלי בנט: "בשם אזרחי ישראל, אני שולח תנחומים למשפחת אסמן על מותו של אל"מ שרון אסמן, מפקד חטיבת הנח"ל שהלך הבוקר לעולמו. אל"מ אסמן היה מטובי בנינו. הוא תרם את מיטב שנותיו לשמירה על ביטחון ישראל.
    לכתו בטרם עת היא אירוע מצער וכואב. ליבנו עם המשפחה היקרה. יהי זכרו ברוך".

    שר הביטחון, בני גנץ: "הלב נשבר עם מותו בטרם עת של מח"ט הנח"ל אל"מ שרון אסמן. שרון, הוביל לוחמים בכל הגזרות, חי"רניק ייחודי, שצמח בחטיבת הנח"ל לאורך כל שרשרת הפיקוד. אני זוכר אותו היטב, כמג"ד בצוק איתן, מוביל לוחמים לתוך הרצועה בגזרת בית חאנון, חד וממוקד במשימה, מוביל את חייליו בגבורה ובשקט פנימי שכל כך אפיינו אותו. בטקס החילופים שלו לפני שבוע אמר שרון: "בגבורה, ביוזמה ובענווה ננצח כל אויב". כך נזכור אותו: גיבור, יוזם, ואיש צנוע ועניו שתרם רבות לביטחון ישראל. תנחומיי למשפחתו".

    ראש האופוזיציה בנימין נתניהו: "אני שולח תנחומים מעומק ליבי למשפחתו של אלוף-משנה שרון אסמן, מפקד חטיבת הנח״ל, שהלך היום לעולמו במהלך פעילות גופנית בבסיס צה"ל במרכז הארץ".

    "שרון תרם רבות לביטחון ישראל במשך כ-25 שנה, כששירת בתפקידי לוחמה ופיקוד. הוא נפצע במהלך מבצע ״צוק איתן״ בעת שירותו כמפקד גדוד ״שחם״, וביום פציעתו חזר לפקד על חייליו. אני מצדיע לו ומחבק את משפחתו – רעייתו, בנותיו, הוריו ואחיו. יהי זכרו ברוך".



    1 תגובות

    מיין תגובות