בשל איומים: יוסי דגן יקבל אבטחה צמודה

    בנצי לייזרוביץ No Comments on בשל איומים: יוסי דגן יקבל אבטחה צמודה

    בשל איומים של גורמים פלסטינים המשטרה החליטה להצמיד לראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן אבטחה

    צילום: שריה דיאמנט
    10:35
    19.04.24
    הרב אפרים אפשטיין No Comments on חג הפסח: עניין של תודעה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    המשטרה החליטה לאחר הערכת מצב להגדיר את יוסי דגן ראש המועצה האזורית שומרון כמאויים בדרגת הסיכון הגבוהה ביותר, דרגה 6, זאת בשל מידע שהתקבל על פעילי פח"ע פלסטינים המתכוונים לפגוע בו כפי הנראה בשל חידוש ההתיישבות באביתר.

    הערכת המסוכנות של המשטרה התחזקה לאחר ההסכם שמשמעותו השארת נוכחות צבאית באופן מיידי והמבנים וחזרה תוך מספר חודשים של משפחות ובהמשך התיישבות מלאה.

    ממועצה אזורית שומרון הובהר כי בניגוד לפרסום באחד מכלי התקשורת, רמת האיום 6 נקבעה בשל חשש מגורמי פח"ע פלסטינים לפגוע בו ולא מסיבות אחרות.

    לדגן הוצמדו החל מהבוקר עי המשטרה מאבטחים, כמו כן יאבטחו את ביתו 24 שעות ביממה, וכן יתקיימו סיורי משטרה ופעילות מודיעינית ובטחונית נוספת סביבו בניגוד לפרסומים מוטעים בכלי תקשורת שונים, ההחלטה התקבלה לאחר שהתקבל מידע מודיעיני במשטרה על גורמי פחע פלסטינים המבקשים לפגוע בו

    דגן מסר: "אני לא חושש – אני מסתובב בכל מקום בארץ ישראל, ואמשיך להסתובב ולבנות אותה בכל כוחי. אני לא שונה מכל אזרח אחר במדינה, מכל תושבת ותושב יקרים בשומרון, משימת חיי היא לבנות את השומרון, , זו לא פעם ראשונה שאני מאויים עי גורמי פחע, אני חזק, ועם ישראל חזק. בעה ננצח את כל הקמים עלינו,

    אני סומך בצורה מלאה על המשטרה על השבכ על צהל, על כל מערכת הבטחון. אמשיך לנסוע ולעבוד בכל מקום ויחד נבנה את השומרון, במלוא העוז נבנה את אביתר לא נחשוש משום איום ועם ישראל ינצח.

    האיומים של טרוריסטים של הרשות הפלסטינית משום שאנחנו בונים את היישוב אביתר רק מחזקים ומעצימים את השליחות שלי. בניית השומרון היא משימת חיי ואמשיך בה.

    דגן הכחיש את השמועות שפורסמו בכלי תקשורת שונים כי מדובר בגורמי ימין קיצוני המבקשים לפגוע בו ואמר: "אני לא מרגיש מאויים בשום אופן עי אחי היהודים או פעילי ימין בכל צורה שהיא, אני מרגיש בטוח לחלוטין; ואוהב כל יהודי בין אם הוא מסכים איתי ובין אם לא אנו עומדים יחד מול הטרור הפחעי של הרשות הפלסטינית".



    0 תגובות