ח"כ קארה הצביע במכוון פעמיים; סמוטריץ': "במקרה דומה נפתחה חקירת משטרה"

    אבי רבינא 1 Comment on ח"כ קארה הצביע במכוון פעמיים; סמוטריץ': "במקרה דומה נפתחה חקירת משטרה"

    הצבעה כפולה: במהלך ההצבעה על חוק החל"ת, הצביע ח"כ קארה (ימינה) פעמיים, גם בשביל חברתו עידית סילמן. הדיונים נעצרו והחלה מהומה במליאה, "גונבים את הבחירות ועכשיו את ההצבעות". סמוטריץ: "בדיוק באותו מקרה, נפתחה חקירת משטרה כנגד יחיאל חזן"

    אביר קארה צילום: פלאש 90
    10:20
    25.04.24
    קובי פינקלר No Comments on ועדה מיוחדת בצה"ל תבחן את הוקרת החטופים והאזרחים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    סערה במליאה. במהלך ההצבעה במליאה על חוק החל"ת, ח"כ אביר קארה (ימינה) הצביע פעמיים באותה הצבעה. בתגובה החלה מהומה במחיאה, חברי האופוזיציה טענו, "גונבים את הבחירות, גונבים את ההצבעות".

    בשל האירוע החמור,י הכנסת‏ מיקי לוי הכריז על הפסקה של 10 דקות בדיוני המליאה, בעקבות ההצבעה הכפולה של אביר קארה עד לבירור העניין.

    במהלך הבירור, התברר כי ח"כ קארה הצביע במכוון פעמיים וטען, "לא ידעתי שאסור". קארה הצביע עבורו ועבור חברתו למפלגה עידית סילמן.

    מלשכת קארה נמסר: סגן השר, ח"כ אביר קארה הצביע בשגגה ממחשב לא נכון של ח"כ עידית סילמן והודיע במייד על טעותו ליו"ר הכנסת על מנת שההצבעה תתוקן.

    ח"כ אורי מקלב אמר על נסיון גניבת ההצבעה במליאה: "הדבר לא מפתיע, הוא אשר אמרנו – זו קואליציה המובנת על שקר והונאה. זו לא מקריות, אלא שיטה ותרבות של שקר".

    נדרוש את בירור העניין עד תומו.

    יו"ר הציונות הדתית בצלאל סמוטריץ' תקף את האירוע החמור ואמר: ‏"על הצבעה כפולה כמו שעשה עכשיו אביר קרא במליאה (הצביע בשבילו ובשביל עידית סילמן שלא היתה במקומה) היועמ"ש דאז רובינשטיין הורה על חקירת משטרה נגד יחיאל חזן ומיכאל גורולובסקי. נגד שניהם הוגשו כתבי אישום בעברות של זיוף בנסיבות מחמירות, מרמה והפרת אמונים. מעניין מה יעשה עכשיו מנדלבליט?" תהה סמוטריץ'.



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      זו ממשלה של נוכלים וגנבים, המשתמשים במוסר כפול, כאשר את כל הדקדוקים בשם החוקים כביכול, מפנים אך ורק כלפי החרדים
      עכשיו, עצרו את התקצוב לרוב מוסדות החינוך החרדי בארץ, וכך גם את כל הליכי הרשיונות, הם רוצים לבצע מחטף ולסגור את החינוך החרדי ולהלאים אותו, כי עכשיו הם מזהים הזדמנות. הציבור החרדי חייב לעמוד על נפשו ולא להמתין שהחרב תרד חלילה על צווארו, צריך עכשיו וכעת להתארגן ולבדוק ההיבטים החוקיים ושאר סוגי מחאה כמו למשל להכריז על חרם מיסים בגלל הגנה מן הצדק של חלוקה לא שוויוניים בכספי הציבור, אכיפה בררנית, פגיעה בזכויות אדם וכו'