בנט ליווה בני נוער שהתחסנו: "מירוץ נגד הזמן"

    איתי גדסי No Comments on בנט ליווה בני נוער שהתחסנו: "מירוץ נגד הזמן"

    ראש הממשלה, נפתלי בנט, ליווה הבוקר בני נוער שקיבלו חיסון לנגיף הקורונה: "המשימה לא נגמרה, יש לנו עכשיו כשבוע וחצי לתת פוש גדול להתחסנות, המון אנשים באו להתחסן בימים האחרונים, אבל זה לא מספיק. עלינו מ-3,000 ל-18,000 ביום, ועכשיו אנחנו צריכים להגיע ל-30,000 ביום כדי לעמוד במשימה. זה שאפתני אבל זה אפשרי"

    ראש הממשלה נפתלי בנט מבקר במרפאה של קופת חולים מכבי בחולון בזמן מתן חיסונים נגד נגיף הקורונה לבני נוער צילום: קובי גדעון / לע"מ
    21:01
    18.04.24
    אבי מימרן No Comments on הפיגוע המחריד בבנימין: "בדקנו היטב את בטיחות החווה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש הממשלה, נפתלי בנט, ביקר הבוקר (שלישי), במתחם החיסונים של קופת החולים מכבי בעיר חולון, ביחד עם שר הבריאות, ניצן הורוביץ, ממונה הקורונה, פרופ' נחמן אש, מנכ"ל מכבי שירותי בריאות, רן סער וראש העיר חולון מוטי ששון.

    רה"מ בנט ליווה מספר בני נוער בזמן שחוסנו לנגיף הקורונה ושוחח עמם על חשיבות החיסון בשביל למגר את הנגיף. ראש הממשלה ביקש מהמתחסנים שישכנעו את חבריהם לכיתה לבוא ולהתחסן בהקדם, ובתוך כך שלח הודעה קולית לקבוצת הווטסאפ הכיתתית של אחת המתחסנות.

    ראש הממשלה, נפתלי בנט, בהצהרה לתקשורת: "אתמול שברנו שיא של מספר חודשים – 18,000 ישראלים התחסנו. זה גידול של 500% בתוך כמה ימים, בזכות ההיענות הגדולה של בני הנוער והציבור לקריאה הלאומית להתחסן".

    "מדינת ישראל נמצאת במירוץ נגד הזמן. אמנם יש לנו מלאי חיסון לכולם אבל עומד לפוג תוקף החיסונים בסוף חודש יולי. לכן, יש לנו בערך 10 ימים כדי להספיק לעשות את החיסון הראשון. צריך שני חיסונים בשביל יעילות חזקה. ההבדל בין חיסון אחד לשניים, הוא הבדל ענק, בוודאי ביחס לווריאנט הדלתא. זה מדעי".

    "כאן מאחוריי, נמצאים חבר'ה צעירים בפתיחת הקיץ – שגב, גלית, רוני, תומר וטל. הם חלק מהרבבות שבאו להתחסן. קיבלתם את החיסון, ועכשיו קניתם ביטוח לתקופה ארוכה קדימה. אני מאוד מעריך את זה שבאתם, במיוחד כי לקום בשעה כזאת בחופש הגדול זה לא דבר רגיל. חלקם שכנעו את אמא ואבא, חלקם לא היו צריכים לשכנע את אמא ואבא, אבל לקחתם אחריות ואתם שומרים גם על עצמכם וגם על הסביבה".

    "יש שגיאה נפוצה – הם סיפרו לי עכשיו כששוחחנו, שאנשים חושבים שבני הנוער לא צריכים את החיסון. זה לא נכון. בני ובנות נוער צריכות וצריכים את החיסון מכיוון שהזן החדש כן פוגע בילדים לא מחוסנים, וזה לא היה בהיקפים האלה בזן הקודם. אז אני אומר להורים שחושבים שלא צריך להתחסן והכל בסדר – לא. צריך להתחסן ואם אתם עושים את זה אתם פשוט שומרים על הילדים".

    "המשימה לא נגמרה, יש לנו עכשיו כשבוע וחצי לתת פוש גדול להתחסנות, המון אנשים באו להתחסן בימים האחרונים, אבל זה לא מספיק. עלינו מ-3,000 ל-18,000 ביום, ועכשיו אנחנו צריכים להגיע ל-30,000 ביום כדי לעמוד במשימה. זה שאפתני אבל זה אפשרי".

    "אז אני קורא לכולם, עוד פעם ועוד פעם – צאו להתחסן. אני רוצה להדגיש – אין בעיית מלאי, יש לכל המדינה חיסונים, אבל יש להם תוקף. כמו שיש חלב שפג לו התוקף, אז גם לחיסונים בסוף פג התוקף, וכמו שצריך לשתות את החלב לפני שהוא פג, צריך להתחסן לפני שיפוג התוקף".

    "גם הילדים שלי יתחסנו בימים הקרובים. כראש ממשלה, כאבא, אני יודע שזה המעשה הנכון לעשות".

    "זה הקו: חיסונים במקום סגרים, מסכות במקום מגבלות. את הגל הזה אנחנו יכולים לנצח בלי מגבלות, בלי להצר את צעדינו. מסכות וחיסונים, ובעזרת ה' ננצח ביחד".

    "אני רוצה להודות לקופת חולים מכבי, ובהזדמנות הזו להודות לכל קופות החולים שעושות עבודה יוצאת מן הכלל במערך החיסונים, אולי מהמקומות הטובים בעולם בהקשר הזה".

    "אני רוצה להודות לצמרת משרד הבריאות. בהזדמנות הזו לומר תודה גדולה מאוד לפרופ׳ חזי לוי, המנכ"ל היוצא, שנכנס ביודעין לתוך מצב של מגיפה, במשך שנה קשה מאוד, במקצוענות ועם לב גדול. תודה רבה לך חזי, אנחנו מאוד מעריכים את זה".

    "אני רוצה לאחל הצלחה גדולה למנכ"ל הנכנס, פרופ' נחמן אש. אגב, הוא היה הדוקטור שלי בסיירת מטכ"ל לפני 30 שנה. הוא עשה עבודה נהדרת כפרויקטור הקורונה ואני משוכנע שהוא יעשה עבודה נהדרת כמנכ"ל המשרד. מעל הכל, תודה לשר הבריאות שנכנס במרץ גדול ובמקצוענות גדולה. אין לי ספק שאנחנו ננצח".



    0 תגובות