סוער בוועדה המסדרת: ח"כ אשר: "נבל ברשות התורה"

    אבי רבינא No Comments on סוער בוועדה המסדרת: ח"כ אשר: "נבל ברשות התורה"

    בעקבות קיום הדיון בוועדה המסדרת בראשות החכי"ת הדתיה עידית סילמן למרות צום יז' בתמוז, חברי הוועדה מהאופוזיציה קיימו דיון סוער נגד הקואליציה. עימות חריף בין בן גביר לטאהא: "אתם מוצב קדמי של חיזבאללה"

    צילום: דוברות הכנסת, שמוליק גרוסמן
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הוועדה המסדרת, בראשות ח"כ עידית סילמן, אישרה היום (ראשון) את בקשתו של ח"כ אופיר סופר להתפלג מסיעת הליכוד ומיזוגו עם סיעת הציונות הדתית.

    הדיון היה סוער מאוד בוועדה ומהר מאוד עלה לטונים צורמים, בשל התעקשות סילמן לקיים את הדיון למרות צום יז' בתמוז.

    ח"כ יעקב אשר (יהדות התורה) אמר בכעס על כינוס הדיון בעיצומו של הצום, "מה שנעשה כאן היום, זה נבל ברשות התורה".

    ח"כ אופיר סופר (הציונות הדתית) אמר ליו"ר הוועדה, "לאיזה ממשלה אנטי ציונית הגעתם? זה אפילו לא ממשלת שמאל. מי שמבקר מחבלים, הוא תומך טרור. ח"כ אוסמה סעדי הלך לבקר מחבל שהרג את המפקד שלי. אתם בוורטיגו איבדתם את הכיוון, תתפצלו מהממשלה הרעה הזו".

    ח"כ ווליד טאהא (רע"מ) קרא לעבר ח"כ איתמר בן גביר (הציונות הדתית), "אתה זבאלה, תלך לעזאזל. אתה מבייש כל דיקטטורה אחרת בעולם".

    ח"כ איתמר בן גביר השיב לטאהא, "מחבל, תוציאו אותו".

    מכאן הסערה רק גברה במהירות בין בן גביר לטאהא.

    בן גביר: "מחאתי כאן, מילא שאתם עושים דילים עם רע"מ ומוכרים להם את המדינה ומוכרים להם את הנגב, אבל שוליד טאהא האפס הזה, יושב כאן ומקלל וצועק ואומר כל מיני דברים, אני הייתי מצפה ממך להתערב" (פונה ליו"ר הוועדה סילמן). "יש כאן תומכי טרור."

    טאהא השיב לבן גביר: "הזבלה הזה מדבר כאן כבר 5 דקות, מספיק עם התועבה הזו . שמישהו יסתום לו את הפה, הזבלה הזה. אתה בושה למדינת ישראל, אתה בושה לבית הזה , פשיסט אנטישמי".

    בן גביר ליו"ר סילמן: "שאלת אותו אם הוא מגנה את הפגיעה בחיילי צהל? את יודעת שהוא בעד פגיעה בחיילי צה"ל? תשאלי אותו, הוא שותף שלך".

    סילמן הטיחה בבן גביר: "אל תצעק תדבר".

    מאי גולן לסילמן: "קודם כל המיקרופונים לא טובים ודבר שני, את לא אמורה לחנך אותו, הוא חבר כנסת בדיוק כמוך אל תגידי לו איך לדבר".

    בן גביר: "שימו לב למה שקורה. בהתחלה הם רוצים לגמור על הנגב, אחרי זה הם רוצים שלא יהיה שלטון חוק ועכשיו בכנסת הם עושים כאן איזו שהיא דיקטטורה לסתום פיות".

    בן גביר הוסיף ותקף, "הם קו קדמי של הטרור, הם קו קדמי של חיזבאללה, למה לא בודקים את זה. למה לא בודקים את הבן אדם הזה, (מצביע על טהאה), הוא כמו עזמי בשארה, יכול להיות האנשים האלה הם תומכי טרור".

    "אז נכון אתם שותפים שלהם אתם הולכים איתם אתם מוכרים להם את כל הערכים, אבל אתם צריכים להתבייש" הטיח בן גביר בחברי הקואליציה.

    בעימות אחר, קראה ח"כ מאי גולן (הליכוד) לעבר ח"כ גבי לסקי (מר"צ), "את עוכרת ישראל שמייצגת מחבלים ורוצחים. מה את עושה פה בכלל?".



    0 תגובות