כאב ראש הבא של בנט: בן גביר רוצה לעלות להר הבית

    אבי רבינא 2 Comment on כאב ראש הבא של בנט: בן גביר רוצה לעלות להר הבית

    במכתבו לקצין הכנסת מציין בן גביר: "המשטרה הטעתה אותך ואותי וחסמה את כניסתי שלא כדין ושלא כחוק, מאחר וראש הממשלה לא חתם ואישר את החלטת המפכ"ל"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו"ר עוצמה יהודית ח"כ איתמר בן גביר פנה במכתב לקצין הכנסת יוסף גריף וביקש לתאם את כניסתו להר הבית בי"ז בתמוז. בפעם הקודמת שביקש בן גביר לעלות להר הבית, חסמו השוטרים את כניסתו אולם לטענתו הסתבר כי החסימה הייתה שלא כחוק כאשר ראש הממשלה שלפי הנוהל צריך לאשר החלטת המפכ"ל לא אישר זאת.

    כעת, כאשר בנט מכהן כראש הממשלה ההחלטה תבוא לפיתחו. בן גביר מציין שזכותו לעלות להר הבית בודאי כאשר חברי כנסת מהרשימה המשותפת עולים למקום והמשטרה כלל לא מונעת מהם את חופש התנועה

    את מכתבו לקצין הכנסת פתח בן גביר: "בהתאם לנוהל הקיים – והגם שלטעמי הוא אינו חוקי, אבקש לעדכנך על עליה שלי להר הבית בתאריך 27.6.21. ( יום יז בתמוז, שבו, הובקעה חומת ירושלים)".

    במכתבו ציין בן גביר: "בפעם הקודמת שביקשתי לעדכנך והמשטרה השיבה בשלילה, הסתבר כי המשטרה הטעתה אותך ואותי וחסמה את כניסתי שלא כדין ושלא כחוק מאחר וראש הממשלה לא חתם ואישר את החלטת המפכ"ל (השווה גם מכתב המפכ"ל שנשלח אל השר אוחנה ואל קצין הכנסת מיום 9.6.21 בו נכתב מפורשות, כי החלטת המפכ"ל חייבת להיות על דעת ראש הממשלה ושר הביטחון)".

    עוד הוסיף בן גביר במכתבו: "ככל שהמשטרה סבורה שאין לאפשר כניסתי למתחם – וכולי תקווה שאותה משטרה שמאפשרת כניסת אחמד טיבי ואוסמה סעדי למתחם לא תגביל אותי – אבקש שעמדתה תשלח אלי בצירוף עמדתו של ראש הממשלה שהרי ככל וראש הממשלה לא מאשר, הרי שאין למשטרה סמכות חוקית להגביל אותי גם לשיטתה שלה".



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      ה’ ירחם כל אלה החרדים שהצביעו לבן גביר מראים שאין להם דעת וגם הוא עצמו שאומר שיש לו דעת תורה מראה שלא בדיוק יש לו דעת תורה מכיון שכל הרבנים מכל העדות והחוגים זעקו שאסור לעלות להר הבית

      1. לא רק זה גם זה איסור דברנו גמור