ד"ר אלרעי פרייס: "הזן ההודי הגיע בגלל שלא נשמרה חובת הבידוד"

    אסתי פלד No Comments on ד"ר אלרעי פרייס: "הזן ההודי הגיע בגלל שלא נשמרה חובת הבידוד"

    ראש שירותי בריאות הציבור, ד"ר שרון אלרעי פרייס בראיון ל'קול חי': "כל מי שלא מרגיש טוב, גם אם הוא מחוסן או מחלים, שילך להיבדק. מי שמחויב בבידוד – שיישאר שם. הוראינט ההודי נכנס מחו"ל. כנראה ביום ראשון נחזיר את המסכות בחללים סגורים"

    בדיקת קורונה צילום: פלאש90
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    צילום: פלאש90

    ראש שירותי בריאות הציבור במשרד הבריאות, ד"ר שרון אלרעי פרייס מתייחסת להתפרצות התחלואה: "אני חושבת שעצירה היא בידיים של כולנו. קודם כל, כל מי שלא מרגיש טוב, גם אם הוא מחוסן או מחלים, שילך להיבדק. ראינו כבר מחוסנים ומחלימים שנדבקים ומדביקים".

    "הדבר השני הוא", הוסיפה פרייס בשיחה עם אבי מימרן במהדורה המרכזית: "שמי שמחויב בבידוד, בגלל מגע עם חולה מאומת עם חזרה מחו"ל, שישמור על הבידוד. הוריאנט ההודי, 'דלתא' נכנס אלינו מחו"ל. אם היינו שומרים על הבידוד זה לא היה קורה".

    פרייס עדכנה: "כנראה ביום ראשון נחזיר את המסכות בחללים סגורים, אנחנו ממתינים עם זה רק לראות שהמגמה הזו באמת נמשכת ושיש השתנות באופי התחלואה ולא רק התפרצות נקודתית".

    פרייס נשאלה האם ההחלטה להסיר את המסכות הייתה מהירה מדי ושללה זאת: "אני לא חושב שהסרת המסכות הייתה מהירה מדי. ידענו שיש סיכון מסוים בזה. מצד שני כשיש 4 מאומתים בכל המדינה להגיד לכולם ללכת עם מסכות בחללים סגורים לא היה הרבה הגיון. אם רואים תחלואה עולה צריך להגיב לזה ולהחזיר את המגבלות שיכולות להפחית את זה. צריך להיות גמישים ולא מקובעים".



    0 תגובות