דרעי מודאג ממשלת בנט: "מי ישמור על עם ישראל"

    אסתי פלד No Comments on דרעי מודאג ממשלת בנט: "מי ישמור על עם ישראל"

    יו"ר ש"ס, אריה דרעי בראיון ל'קול חי': "מי ישמור על עם ישראל?, תהיה פה התבוללות נוראית. עד לרגע זה אף אחד לא פנה והציע לנו להיכנס לממשלה. לא שהיינו באים, אבל ליברמן שם 'וטו' על כניסה שלנו. המשימה שלהם זה שנשב שנים באופוזיציה. בנט נתן לשמאל לנצח"

    אריה דרעי צילום: פלאש 90

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    צילום: פלאש 90

    יו"ר ש"ס, ח"כ אריה דרעי שוחח עם אבי מימרן במהדורה המרכזית. דרעי התייחס לממשלה החדשה של בנט ולפיד: "שר מכהן יכול להחליט לבד, מיכאלי בקלות יכולה לאשר תחבורה ציבורית בשבת, ובפרט שבג"ץ איתם. מתן כהנא אמר לרבנות הראשית שהוא נחוש להביא לחקיקת הגיור ולמוטט את הכשרות. נחמן שי בתור שר התפוצות מכיר בזרמים הרפורמים, והוא חוגג עם "רבניות" כשכיפה על ראשם. זה רק ההתחלה", הזהיר דרעי.

    "לא מעניין את מתן כהנא דעת כלל הרבנים, איפה שמענו כזה דבר?", הוסיף יו"ר ש"ס "אבל אשמים אנחנו, לא יצאנו מספיק להצביע. אמרו לי "אתה מבלבל את המוח", לא חלמתי כמה אני יצדק. ניסיתי לכופף את נתניהו, ובסוף יהיה פה 'מדינת כל אזרחיה'".

    "מי ישמור על עם ישראל?, יהיה פה התבוללות נוראית. עד לרגע זה אף אחד לא פנה והציע לנו להיכנס לממשלה. לא שהיינו באים, אבל ליברמן שם 'וטו' על כניסה שלנו. המשימה שלהם זה שנשב שנים באופוזיציה. בנט נתן לשמאל לנצח", תוקף דרעי.

    דרעי התייחס לוועדת החקירה לאסון מירון: "ועדת החקירה לאסון מירון זה נקמה אישית נטו. אנחנו ונתניהו רצינו ועדה עם אנשים שמכירים את המקום. הצביעות שלהם זועקת, כשהם מתנגדים לחוק הפיצויים. מקווה שישנו שם את כל התשתיות, ושלא ימשכו זמן ויבטלו את ההילולא".

    ביחס להתפרצות התחלואה, אמר דרעי: "לא צריך לנקוט בצעדים דרמטיים, ב"ה נתניהו דאג לנו לחיסונים ויצאנו ראשונים מהקורונה. לא צריך לסגור את ביה"ס ובתי הכנסת. מספר החולים לא משפיע על החולים הקשים, לרוב אין תסמינים. רק צריך בנתב"ג לאתר את המאומתים".



    0 תגובות