בנט: "את האחריות לגורלנו נשמור בידינו"

    איתי גדסי No Comments on בנט: "את האחריות לגורלנו נשמור בידינו"

    ראש הממשלה, נפתלי בנט, בטקס מסדר כנפיים, בבסיס חיל האויר בחצרים: "אנחנו נמשיך להתייעץ עם ידידינו, לשכנע, לדבר, לחלוק מידע ותובנות מתוך כבוד הדדי עמוק. אבל, בסופו של דבר – את האחריות לגורלנו נשמור בידינו, ולא בידי אף אחד אחר. ננהג באחריות ובכובד ראש, ונשמור על הפיקדון העצום שהונח בידינו"

    צילום: עמוס בן גרשום, לע"מ

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש הממשלה, נפתלי בנט השתתף היום (חמישי), בטקס מסדר כנפיים, בבסיס חיל האוויר בחצרים, במעמד נשיא המדינה, ראובן (רובי) ריבלין, שר הביטחון, בני גנץ, מפקד חיל האוויר, אלוף עמירם נורקין וסגן הרמטכ"ל, אלוף אייל זמיר.

    ראש הממשלה, נפתלי בנט: "עלינו מוטלת האחריות לשמור על ביטחונה של מדינת ישראל ולהבטיח את קיומה. בנושא הזה, אין ולא תהיינה פשרות".

    "לכל ראשי הממשלה, מבן-גוריון, דרך בגין, ועד היום, ישנה חובה מקודשת שמלווה את כולנו, אחד אחרי השני: לא נאפשר איום קיומי על מדינת ישראל. השנים עוברות ואויבנו משתנים ומתפתחים. אז עיראק, היום איראן. רמת התחכום והנחישות של הצד השני עלתה, אבל אויבינו יודעים, לא מהצהרות אלא ממעשים, שאנחנו נחושים פי כמה, מתוחכמים פי כמה, ולא מהססים לפעול כשצריך. בעבר, וגם היום".

    "היינו מעדיפים אם העולם היה מבין שמשטר אלים ופנאטי כזה, שבחר כנשיא את ”התליין מטהראן“, שמוכן להרעיב את עמו שלו לאורך שנים, כדי להגיע לתכנית גרעין צבאית – הוא משטר שאסור לעשות איתו עסקים".

    "לצערנו, זה לא המצב. אנחנו נמשיך להתייעץ עם ידידינו, לשכנע, לדבר, לחלוק מידע ותובנות מתוך כבוד הדדי עמוק. אבל, בסופו של דבר – את האחריות לגורלנו נשמור בידינו, ולא בידי אף אחד אחר. ננהג באחריות ובכובד ראש, ונשמור על הפיקדון העצום שהונח בידינו".



    0 תגובות